آذر 1401

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل: جشن تکلیف جشن تشرف به دین مبین اسلام است

r_araj 0 394 رتبه مطلب: بدون رتبه

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل حجت الاسلام اکبر اکبری قبل از ظهر امروز در مراسم جشن تکلیف فرزندان کارکنان سازمان جهاد کشاورزی استان با اعلام این مطلب افزود: پایه گزار جشن تکلیف  سید بن طاوس درقرن ششم هجری بوده است که این سنت حسنه را بنیاد نهاد وآن را یکی از زیباترین و باطراوت ترین جشن های مومنان درگاه الهی برشمرد و جشن تکلیف را جشن تشرف به دین مقدس اسلام وقرآن و عمل به دستورات الهی آن برشمرد .

دادستان اردبیل : صدور اسناد کشاورزی با جدیت پیگیری می شود

r_araj 0 371 رتبه مطلب: بدون رتبه

دادستان اردبیل گفت : صدور اسناد اراضی کشاورزی مورد تاکید مقام معظم رهبری و یک برنامه حاکمیتی و فرا قوه ای بوده و باید جزو برنامه های الویت دار جهاد کشاورزی و ثبت و اسناد و املاک و سایر دستگاههای مرتبط با این موضوع باشد.

برگزاری جلسه مشورتی شورای فرهنگی سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل

r_araj 0 399 رتبه مطلب: بدون رتبه

جلسه مشورتی اعضای شورای فرهنگی در خصوص حماسه 9 دی ، سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی ، جشن تکلیف فرزندان همکارجهادکشاورزی و فعال نمودن برنامه های دهه فجر ساعت 10 صبح در اتاق جلسه شهید خراسانی مقدم برگزار گردید .

معاون استاندار اردبیل: 540 هکتار گلخانه تا پایان دولت سیزدهم به بهره برداری می رسد

r_araj 0 452 رتبه مطلب: بدون رتبه

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اردبیل گفت : با توجه به تمهیدات انجام شده تا پایان دولت سیزدهم 540 هکتار گلخانه در استان اردبیل مورد بهره برداری قرار می گیرد.

RSS
12
پرداخت قبوض
دی ان ان