بهمن 1401

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل : امسال ۱۰ هزار تن محصولات گلخانه‌ای در این استان تولید شده است.

r_araj 0 504 رتبه مطلب: بدون رتبه

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل ؛ تقی زاده تولیدات گلخانه‌ای امسال استان اردبیل را ۱۰ هزار تن شامل فلفل، گوجه فرنگی، خیار و گل رز اعلام کرد.

با حضور معاونین وزارت جهاد کشاورزی؛ سند الگوی کشت محصولات کشاورزی در اردبیل رونمایی شد

r_araj 0 332 رتبه مطلب: بدون رتبه

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل ، در آئینی که به همین مناسبت بعدازظهر یکشنبه در سالن شهید رجایی استانداری اردبیل برگزار شد، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل اظهار کرد: سند الگوی کشت محصولات کشاورزی بعد از تصویب در وزارت جهاد کشاورزی به استان‌ها ابلاغ شد و جلسات متعددی برای عملیاتی شدن این سند در اردبیل برگزار شد.

بازدید قائم مقام سازمان بازرسی کشور از شبکه آبیاری و زهکشی پایاب سد خدآفرین

r_araj 0 369 رتبه مطلب: بدون رتبه

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی اردبیل، رحمانیان قائم مقام سازمان بازرسی کشور و هیات همراه از قسمتهای مختلف پایاب سد خدآفرین وشرکت کشت و صنعت مغان بازدید و در جریان پیشرفت فیزیکی پروژه های آب و خاک پایاب سد قرار گرفت.

معاون وزیر جهاد کشاورزی تاکید کرد: پیاده‌سازی نظام نوآوری در بخش کشاورزی

r_araj 0 391 رتبه مطلب: بدون رتبه

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل، سیدمجتبی خیام نیکویی بعدازظهر یکشنبه در مراسم رونمایی از سند الگوی کشت محصولات کشاورزی در اردبیل اظهار کرد: برای دستیابی به امنیت غذایی جمعیت ۸۷ میلیونی ایران باید برنامه‌های مدون و راهکارهای عملیاتی را در وزارت جهاد کشاورزی در پیش بگیریم که رونمایی از سند الگوی کشت در استان‌های کشور از این برنامه‌ها است.

RSS
1234
پرداخت قبوض
دی ان ان