تیر 1398

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان نیر : کیل گیری و برداشت پلت فرم شماره 7 طرح ایران - سمیت

مدیر سیستم 0 1188 رتبه مطلب: بدون رتبه

طرح ایران سمیت برای نخستین بار در سطح 6 هکتار از زمین های کشاورزی روستای بوسجین  کشت شده بود، با حضور نماینده ایستگاه تحقیقات کشاورزی و منابع طبیعی استان، رییس تولیدات گیاهی و کارشناسان مرکز جهاد کشاورزی کوراییم کیل گیری و به صورت مکانیزه برداشت گردید.

مدیر صنایع تبدیلی و غذایی : فرآوری یک و نیم میلیون تن محصولات خام کشاورزی در 164 کارخانه فعال تحت پوشش سازمان جهاد کشاورزی

مدیر سیستم 0 1099 رتبه مطلب: بدون رتبه

سازمان جهاد کشاورزی استان جواز تاسیس 14 فقره صنایع تبدیلی باغی را با اشتغالزایی 236 نفر صادر کرده است که ظرفیت اسمی آنها 6 هزار تن می باشد وسالانه قادر است 13 هزار تن مواد خام را جذب نماید .

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان اردبیل: آغاز عملیات برداشت گندم از سطح قریب به 40 هزار هکتار از مزارع کشاورزی شهرستان اردبیل

مدیر سیستم 0 1449 رتبه مطلب: بدون رتبه

در سال زراعی جاری 21 هزار و 500 هکتار گندم آبی و 18 هزار و 300 هکتار گندم دیم در سطح شهرستان به زیر کشت رفته که پیش بینی می شود بیش از 110 هزار تن محصول گندم از این مزارع برداشت شود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل : برگزاری شانزدهمین نمایشگاه تخصصی کشاوزی امسال با ویژگی خاص

مدیر سیستم 0 1040 رتبه مطلب: بدون رتبه

این نمایشگاه می تواند یک مرکز آموزش تخصصی برای بهره برداران و تولید کنندگان در زمینه های ماشین آلات کشاورزی و دام و طیور و صنعت سیستم های نوین آبیاری تحت فشار به حساب آید به همین دلیل برنامه های منظم و برنامه ریزی شده برای بازدید کشاورزان و مددکاران استان از این نمایشگاه به اجرا در خواهد آمد .

RSS
12345678
پرداخت قبوض
دی ان ان