رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل : برگزاری شانزدهمین نمایشگاه تخصصی کشاوزی امسال با ویژگی خاص
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل : برگزاری شانزدهمین نمایشگاه تخصصی کشاوزی امسال با ویژگی خاص

یکشنبه, 06 مرداد,1398

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل : برگزاری شانزدهمین نمایشگاه تخصصی کشاوزی امسال با ویژگی خاص

 به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل ، خلیل نیکشاد که قبل از ظهر امروز در جلسه هماهنگی برگزاری شانزدهمین نمایشگاه تخصصی کشاورزی ، دام و طیور و ماشین آلات و صنایع وابسته با حضور مسئولین ذیربط سخن می گفت با علام این خبر افزود: تعداد 30 واحد تولیدی از 9 استان کشور در این نمایشگاه شرکت خواهند کرد .
این مقام مسئول افزود: اقتصاد استان اردبیل مربوط به بخش کشاورزی است و اقتصاد استان توسط بخش کشاورزی تامین می شودبه همین دلیل حمایت از بخش کشاورزی ، توسعه مکانیزاسیون و بهره مندی تولید کنندگان از آخرین تکنولوژی یکی از اهداف اساسی این نمایشگاه می باشد .
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل در ادامه سخنان خود افزود : این نمایشگاه فرصت بسیار مناسبی را فراهم می سازد تا قابلیت ها  و توانمندی ها و پتانسیل های بالقوه استان به نمایش گذاشته شود . این نمایشگاه می تواند یک مرکز آموزش تخصصی برای بهره برداران وتولید کنندگان در زمینه های ماشین آلات کشاورزی و دام و طیور و صنعت سیستم های نوین آبیاری تحت فشار به حساب آید به همین دلیل برنامه های منظم و برنامه ریزی شده برای بازدید کشاورزان و مددکاران استان از این نمایشگاه به اجرا در خواهد آمد .
این مقا مسئول در ادامه سخنان خود افزود: این نمایشگاه می تواند یک دید تجاری و برند سازی و توسعه بازرگانی در زمینه های سورتینگ و بسته بندی و صنایع تبدیلی و تکمیلی را نیز به دنبال داشته باشد و بانک کشاورزی نیزبا استقرار یک غرفه تخصصی به منظور اعطای تسهیلات فوری به متقاضیان خرید ادوات فعال خواهد بود و همچنین یک غرفه سازمان با هداف ارائه راهنمایی های لازم توسط کارشناسان مجرب در این نمایشگاه حضور فعال خواهد داشت .
لازم به توضیح است که شانزدهمین نمایشگاه تخصصی کشاورزی ، دام و طیور ، ماشین آلات و صنایع وابسته از 5 لغایت 10 شهریورماه سالجاری در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی اردبیل  توسط شرکت آرتا نمایانگر مجری موفق نمایشگاه تخصصی کشاوزری برگزار خواهد شد  و بازدید کنندگان می توانند در تاریخ تعیین شده از ساعت 16 الی 22 از این نمایشگاه بازدید بعمل آورند .  

روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل
5/5/98

 

Print

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

x
پرداخت قبوض
دی ان ان