مدیریت حراست

شنبه, 15 دی,1397

مدیریت حراست

شرح وظایف مدیریت حراست

۱-انجام پیش بینی های لازم جهت پیاده سازی نظام حفاظت و حراست از منابع سازمانی شامل اسناد، اطلاعات، کارکنان و… به منظور سالم سازی محیط سازمانی سازمان استان و جلوگیری از نفوذ عوامل بیگانه در چارچوب دستورالعمل ابلاغی.

۲-ارائه و اجرای طرحهای ایمنی و حفاظتی به منظور شناسایی و برخورد با عوامل ریشه ای مفاسد و آلودگی های سازمانی.

۳-انجام اقدامات لازم درجهت حفاظت وپاسداری از کلیه اسناد، اماکن و تاسیسات و کنترل مبادی ورودی و خروجی سازمان.

۴-طبقه بندی وکنترل اخبار، اسناد و مدارک محرمانه.

۵-ایجاد هماهنگی و ارتباط با مراجع انتظامی و قضایی به منظور جلوگیری و برخورد با ناهنجاریهای اجتماعی موجود در محیط سازمانی.

۶-تهیه و پیشنهاد طرحهای امنیتی و حراستی مربوطه.

۷-ایجاد هماهنگی و ارتباط مستمر با اداره کل حراست وزارت جهاد کشاورزی و سایر مراجع ذیربط در اجرای وظایف محوله.

۸-انجام اقدامات لازم درجهت آموزش حفاظتی کارکنان سازمان و واحدهای تابعه ووابسته در حفاظت از اسناد ومدارک اداری.

۹-ایجاد زمینه جلب اعتماد و فراهم آوردن حسن ارتباط متقابل مابین کارکنان سازمان با مدیریت حراست جهت اجرای صحیح وظایف و اهداف قانونی.

۱۰-گردآوری آمار و اطلاعات از کلیه فعالیتهای مرتبط وتجزیه و تحلیل آن و ارائه گزارشات به مراجع ذیربط.

۱۱-تشکیل پرونده حراستی کلیه پرسنل اعم از رسمی، پیمانی و……..

۱۲-اجرای دستورات، مقررات، دستورالعملها و طرحهای حراستی صادره ازطرف مراجع ذیصلاح.

۱۳-نظارت، هماهنگی و اتخاذ تدابیر حفاظتی لازم درخصوص حمل و نگهداری هر گونه سلاح، مواد ناریه و بیسیم در سازمان استان براساس ضوابط ابلاغی.

۱۴-بررسی و پاسخ به استعلامهای مربوط به صلاحیت فردی و اجتماعی کارکنان به منظور انتصاب وارتقاء شغلی مربوطه.

Print

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

x
پرداخت قبوض
دی ان ان