کسب رتبه برتر در اقامه نماز و فرایض دینی در بین دستگاههای اجرایی استان
کسب رتبه برتر در اقامه نماز و فرایض دینی در بین دستگاههای اجرایی استان

پنجشنبه, 22 مهر,1400

کسب رتبه برتر در اقامه نماز و فرایض دینی در بین دستگاههای اجرایی استان

    به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل حجت الاسلام اکبر اکبری با اعلام این مطلب افزود:بنا به ارزیابی مدیریت ستاد اقامه نماز استان اردبیل این سازمان در سال گذشته با کسب رتبه برتر در بین دستگاههای اجرایی استان درترویج و توسعه فرهنگ اقامه نماز موفق بوده است
وی افزود:  نماز به عنوان ستون دین اسلام همیشه مورد توجه و توصیه پیامبر اسلام، امامان و بزرگان دین بوده است. این توصیه ها و تاکیدها نمایانگر این واقعیت است که  نماز مهمترین عنصر در دین اسلام محسوب می شود. نماز مانند نهر روان و چشمه زلال و پاکیزه‌ای است که انسان مؤمن هر روز روح و روان خود را در آن می‌شوید.
این مقام مسئول افزود: اقامه فریضه نماز در سازمان جهاد کشاورزی که میراث دار سنگر سازان بی سنگر است اهمیت زیادی دارد و خادمان بخش کشاورزی به فرمایش قرآن کریم اعتقاد دارند که نماز در دنیا و آخرت به یاری مؤمن می‌شتابد و در بن بست‌ها او را نجات می‌دهد.
اکبر اکبری افزود: نماز در سیره معصومین(علیه السلام) نقش برجسته‌ای دارد. پیامبر گرامی(صلی الله علیه واله) در طول بیست و سه سال که مسئولیّت سنگین و طاقت‌‌فرسای رسالت را بر عهده داشتند، بسیار از نماز استمداد می‌کردند. انسان خود را در محضر خدا می‌یابد. علاوه بر اینکه با دل خود درمی‌یابد در محضر خداست و خدا با او حرف می‌زند. درک می‌کند که او نیز با خداوند حرف می‌زند. در این صورت، نماز گفتگو و یک مکالمه‌ای می‌گردد
وی در پایان سخنان خود افزود: بر اساس ارزیابی هایی که توسط مدیریت ستاد نماز استان صورت گرفته این سازمان موفق به کسب رتبه خیلی خوب و شایسته گردیده است .

 

Print

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

x
پرداخت قبوض
دی ان ان