پیام تسلیت
پیام تسلیت

یکشنبه, 08 مهر,1403

پیام تسلیت

پیام تسلیت مشترک رئیس‌ و مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل بمناسبت شهادت سید حسن نصرالله و جمعی از فرماندهان حزب‌الله لبنان در حملات تروریستی رژیم صهیونیستی

در این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم
وَلا تَحسَبَنَّ الَّذينَ قُتِلوا في سَبيلِ اللَّهِ أَمواتًا ۚ بَل أَحياءٌ عِندَ رَبِّهِم يُرزَقونَ.

سرنوشت این منطقه را نیروهای مقاومت و در رأس آنها حزب‌الله سرافراز رقم خواهد زد.
«مقام معظم رهبری»

شهید عالی مقام سید حسن نصر الله مجاهدی نستوه، مبارزی واقعی و رهبری خالص و بی ادعا بود که نقش‌ آفرینی این عالم ظلم‌ ستیز در سربلندی و عزتمندی جبهه مقاومت مقابل دژخیمان صهیونیستی در تاریخ به ثبت رسیده است.

سالها مجاهدت مخلصانه و شجاعانه او دوشادوش حاج قاسم سلیمانی در میدان های مبارزه با استکبار جهانی و ایادیش، ایشان را به یاران شهیدش رسانید و در آغوش آنان آرام گرفت.
او نمونه ی برجسته ای از تربیت شدگان اسلام و جهاد فی سبیل الله بود که همه عمر خود را به جهاد در راه خداوند متعال گذراند.

بی تردید بر اساس وعده قطعی و صادق الهی، آینده جهان از آن حزب‌ الله است و نجات و فلاح ملل اسلامی، در مقاومت و ادامه راه شهیدانی است که دفع فتنه و رفع خطر غده سرطانی منطقه را با نثار خون مطهر خویش دنبال کردند.

اینجانبان عروج اسطوره مقاومت و مجاهد خستگی‌ ناپذیر، سید حسن نصر الله دبیر کل حزب الله لبنان و جمعی از فرماندهان مقاومت را به ساحت مقدس صاحب الزمان (عج)، ولی امر مسلمین جهان حضرت امام خامنه‌ای(مدّ ظله العالی)، جهان اسلام، جبهه مقاومت، ملّت شریف ایران و لبنان و مردم ولایی و شهید پرور استان اردبیل تسلیت عرض نموده و از خداوند سبحان برای ایشان مغفرت و علو درجات مسئلت می‌نماییم.

نوبخت اژدری
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل
مهدی اسد علیزاده
مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل

۱۴۰۳/۰۷/۰۷

روابط عمومی جهاد کشاورزی استان اردبیل
Print

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

x
پرداخت قبوض
دی ان ان