پویش انتظار روستا و عشایر از مجلس آینده در استان اردبیل آغاز شد
پویش انتظار روستا و عشایر از مجلس آینده در استان اردبیل آغاز شد

پنجشنبه, 26 بهمن,1402

پویش انتظار روستا و عشایر از مجلس آینده در استان اردبیل آغاز شد

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی پویش «انتظار روستا و عشایر از مجلس آینده» با هدف ایجاد شور و نشاط انتخاباتی و تبیین مطالبات و خواسته کشاورزان و روستاییان از منتخبان مجلس در استان اردبیل آغاز شد.
این پویش در پی بیانات و تاکید مقام معظم رهبری در سالروز ارتحال امام خمینی (ره) و برای دعوت کاربران شبکه‌های اجتماعی با هدف نهایی حضور و مشارکت حداکثری در انتخابات طراحی شده است.
پویش انتظار روستا و عشایر از مجلس آینده در قالب مسابقه ویژه برای همه روستاییان و عشایر استان اردبیل در تمام رده‌های سنی به همت روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان راه‌اندازی شده است.
این پویش در راستای انتخابات آگاهانه و اصلح آحاد مردم و با شعار «سرنوشتم را خودم رقم می‌زنم» راه‌اندازی شده و در جریان آن مسابقه‌هایی طراحی شده تا جمعیت ساکن در روستاها و مناطق عشایری استان اردبیل بتوانند مسائل، مشکلات، توانمندی‌ها، پیشرفت‌ها، کاستی‌ها و انتظارات خود از نماینده مجلس آتی بیان کنند.
شرکت‌کنندگان می‌توانند همه آثار خود را در قالب ویدئو، موشن‌گرافی، دست نوشته، عکس و یا سایر آثار، قبل و حین برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی به آدرس لینک ذیل در پیام‌رسان ایتا و روبیکا به آدرس https://eitaa.com/ardabilaraj و https://rubika.ir/ardabilaraj با ذکر نام و نام خانوادگی، نام روستا و شماره تماس بفرستند.
مهلت ارسال آثار برای این پویش تا ۱۵ اسفند ماه سال جاری تعیین شده و پس از داوری آثار توسط استادان مجرب، به برگزیدگان هدایای نفیسی اهدا خواهد شد.

Print

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

x
پرداخت قبوض
دی ان ان