وظیفه حراست حفاظت از نظام مقدس جمهوری اسلامی است.
وظیفه حراست حفاظت از نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

جمعه, 06 دی,1398

وظیفه حراست حفاظت از نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

مسنول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل : وظیفه حراست حفاظت از نظام مقدس جمهوری اسلامی است.
به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل اکبر اکبری که در مراسم تودیع و معارفه مدیران حراست این سازمان سخن می گفت با اعلام این خبر افزود: مسئولین و دست اندرکاران حراست  از زمره سربازان گمنام امام زمان ( عج) هستند که تمامی سعی و تلاش خود را برای حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی بکار می برند و انجام این وظیفه را جزو واجبات می دانند
این مقام مسئول در ادامه سخنان خود افزود : بنیانگذار جمهوری اسلامی همواره به حراست و حفاظت تاکیدات فراوانی داشتند و همیشه سخن از اطلاعات 36 میلیونی بر زبان مبارک جاری می فرمودند و اعتقاد داشتند که همه می بایست برای حفاظت از انقلاب و نظام می بایست حراستی باشند
اکبری تاکید کرد : از وظایف مهمی که حراست دارد کنترل فساد مالی و اخلاقی است و برنامه ریزی برای رسیدن به تقرب الهی و دوری جستن از زشتی ها و پلیدی هاست . یک مومن و مسلمان واقعی کسی است که هرروزش بهتر و با محتوا تر از روز قبلش در انجام واجبات و خدمت به خلق خدا باشد قطعا ً کسی که دو روزش با هم مساوی باشد ضرر کرده است .
در ادامه علایی رئیس حراست کل استان اردبیل نیز افزود: وظیفه ای که بر عهده حراست گذاشته شده است حفاظت پرسنل است حراست می بایست با تیزبینی و هوشیاری در تعیین مشاغل حساس و استعلام و تعیین صلاحیت و سیانت از کارکنان با ملحوظ داشتن آبروی آنان کوشا باشد.
وی افزود: حفاظت از اسناد محرمانه و فوق محرمانه می بایست با جدیت دنبال شود و بخصوص حفاظت از IT یکی از مهمترین وظایفی است که برعهده حراست گذاشته شده است در حال حاضر حفاظت از جنگ سایبری است که دشمنان اسلام وانقلاب به راه انداخته اند .
در ادامه اعتراف مدیر دفتر رئیس مرکز حراست وزارت جهاد کشاورزی نیز افزود: در نحوه انتخاب و انتصاب مدیران جهاد کشاورزی می بایست اصول و قوانینی رعایت شود که بتوانند سر منشاء خدمات ارزشمندی به بخش کشاورزی باشند یکی از مهمترین فاکتورهایی که می بایست در انتخاب یک مدیر لحاظ شود اعتقاد و التزام عملی به قانون اساسی و نظام مقدس جمهوری اسلامی است . قطعا ً مدیری که برخوردار از این خصلت توانمند و مهم باشد می توانند نقش موثری در توسعه و عمران و آبادانی بخش کشاورزی منطقه داشته باشد .
وی افزود: یکی دیگر از ویژگیهای مهم در انتصاب یک مدیر برخورداری از تخصص مرتبط است . مدیرانی می بایست دربخش کشاورزی عهده دار مسئولیت باشند که در یکی از رشته های تخصصی بخش کشاورزی دانش آموخته باشند قطعا ً بکار گماردن مدیران با مدارک تحصیلی غیر مرتبط ضربات جبران ناپذیری را بر پیکره بخش کشاورزی وارد خواهد ساخت .
و ادامه داد : مدیر انتخابی می بایست به حسن شهرت و خوش نامی و نیک نامی و انجام کارهای خیر شناخته شده باشد و همه از او به نیکی یاد بکنند و مقبولیت عمومی داشته باشد و همه او را فردی مومن و مسلمان بشناسند . واز سوی دیگر به مردمی بودن و دلسوز بودن شهره باشد قطعا چنین فردی می تواند در جهت دهی نیروها و پرسنل به خدمت برتر و موثر به بخش کشاورزی موثر باشد .
در ادامه زارعی مسئول IT مرکز حراست وزارت جهاد کشاورزی نیز افزود: یکی از مهمترین وظایف حراست حفاظت و سیانت از فضای مجازی است حفاظت از این فضاها باید به گونه ای عملیاتی شود که به هیچ وجه اطلاعات محرمامه و حساس در آنها رخنه نکند امروزه امنیت اطلاعات در سیستم های رایانه ای به عنوان یکی از مسائل مهم دنیای فناوری مطرح است و می‌بایست به مقوله امنیت اطلاعات نه به عنوان یک محصول بلکه به عنوان یک فرآیند نگاه گردد. بدون شک اطلاع رسانی در رابطه با تهدیدات، حملات و نحوه برخورد با آنان، دارای جایگاهی خاص در فرآیند ایمن سازی اطلاعات بوده و لازم است همواره نسبت به آخرین اطلاعات موجود در این زمینه خود را به روز نمائیم. لازم به توضیح است در پایان این مراسم ضمن تقدیر و قدردانی از زحمات آقای شهرام نجف پور آقای مسعود محمدی به عنوان مدیر جدید حراست سازمان جهاد کشاورزی منصوب و مشغول به کار شد.

 

Print

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

x
پرداخت قبوض
دی ان ان