موفقیت سیاست تغییر الگوی کشت در گرو حمایت تمام قد صندوق بیمه از کشاورزان
موفقیت سیاست تغییر الگوی کشت در گرو حمایت تمام قد صندوق بیمه از کشاورزان

یکشنبه, 28 اردیبهشت,1399

موفقیت سیاست تغییر الگوی کشت در گرو حمایت تمام قد صندوق بیمه از کشاورزان

    به گزارش روابط عمومی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان نیر، رضا  ناصری با اعلام این خبر افزود : فعالیت های بخش کشاورزی نسبت به دیگر بخش ها مثل صنعت و تولید از ریسک پذیری بالایی برخوردار است . شرایط نامساعد محیطی از قبیل سرما و گرما و  یخبندان و سیل و تگرک و آتش سوزی و .... از جمله موارد بسیار مهمی هستند که ضررهای مالی شدیدی را به تولید کننده فراهم می آورند به همین دلیل، بیمه محصولات کشاورزی می تواند جلوی وارد آمدن ضررهای شدید مالی را به تولید کننده مهار کرده، آرامش روحی تولید کننده را به همراه داشته باشد .
این مقام مسئول در ادامه سخنان خود افزود : بیمه محصولات کشاورزی در شهرستان نیر بسیار حائز اهمیت است، زیرا  میزان کل محصولات تولیدی این شهرستان سالانه به بیش از 119267 تن می رسد.
وی  در ادامه سخنان خود افزود : بیمه محصولات کشاورزی علاوه براینکه امنیت اقتصادی بخش کشاورزی را تضمین می کند، می تواند ضامن رشد صنعت و تولید در شهرستان نیز باشد؛ زیرا بخش صنعت و تولید متاثر از بخش کشاورزی است و اگر بخش کشاورزی بنا به هر دلیلی آسیب بییند دیگر بخش های نیز آسیب خواهند دید. این مقام مسئول در ادامه سخنان خود افزود : باید راهکارهایی اندیشیده شود تا تولید کنندگان بتوانند در کمترین زمان ممکن خسارت خود را از بیمه دریافت نمایند که این مهم در شهرستان نیر بسیار حائز اهمیت است.
این مقام مسئول درادامه سخنان خود افزود: اگر حمایت های گسترده بیمه از محصولات کشاورزی با قدرت و مدیریت توانمند همراه باشد، می توانیم در سیاست تغییر الگوی کشت موفق باشیم. هرگونه کم کاری در بخش بیمه محصولات کشاورزی موفقیت آمیز بودن سیاست تغییر الگوی کشت را به مخاطره می اندازد.

Print

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

x
پرداخت قبوض
دی ان ان