معاون توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل: وظیفه جهاد کشاورزی تأمین کالاهای اساسی است
معاون توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل: وظیفه جهاد کشاورزی تأمین کالاهای اساسی است

ﺳﻪشنبه, 22 اسفند,1402

معاون توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل: وظیفه جهاد کشاورزی تأمین کالاهای اساسی است

معاون توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل ضمن بیان اینکه وظیفه جهاد کشاورزی تأمین کالاهای اساسی است، گفت: بازرسی طرح نظارتی نوروز در دو نوبت صبح و عصر ادامه دارد.

شاهین عطایی ۲۱ اسفند در حاشیه برگزاری مانور نظارتی استقبال از ماه رمضان عنوان کرد: یکی از وظایف اساسی سازمان جهاد کشاورزی تأمین کالاهای اساسی است و در این راستا مقدار ۳۶۰ تن شکر، ۴۵۱ تن برنج هندی، ۱۸۰ تن مرغ منجمد، ۲۸ تن گوشت منجمد، ۲۰۶ تن سیب قرمز، ۳۰۰ تن پرتقال تامسون و ۵ تن خرما جهت تنظیم بازار ماه مبارک رمضان و نوروز ۱۴۰۳ تأمین و در حال توزیع می باشد.

وی افزود: با هماهنگی بخش خصوصی روزانه بالغ بر ۱۰ تن گوشت گوساله منجمد تأمین و با قیمت مصوب توزیع می شود.

عطایی گفت: بازرسان این سازمان از زمان شروع طرح نظارتی نوروز تعداد ۱۲۴ مورد تخلف با ارزش ۱۶ میلیارد ریال ثبت و جهت رسیدگی به تعزیرات حکومتی استان ارجاع کرده اند.

معاون توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان اظهار کرد: جهت افزایش رضایت شهروندان و نظارت بر بازار این بازرسی ها بصورت ویژه در ۲ نوبت صبح و بعد از ظهر تا پایان فروردین ۱۴۰۳ ادامه خواهد داشت.

وی در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: مانور سراسری بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی و محصولات کشاورزی با عنوان مانور نظارتی استقبال از ماه مبارک رمضان از ۱۹ اسفند همزمان با سراسر کشور در تمامی شهرستان های استان اردبیل به همت مدیریت بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی سازمان با حضور ۴۲ اکیپ شامل ۱۱۰ نفر از بازرسان کالاهای اساسی، حراست، پایگاه طریق القدس سازمان و همکاری تعزیرات حکومتی برگزار میشود.

عطایی همچنین خاطرنشان کرد: مانور نظارتی استقبال از ماه رمضان در راستای اجرای فرامین مقام معظم رهبری و لزوم مهار تورم و ایجاد آرامش و امنیت غذایی، مدیریت و نظارت بر زنجیره کالاهای اساسی و محصولات کشاورزی در حلقه های تأمین و تولید و در جهت جلوگیری از احتکار و افزایش قیمت کالاهای پر مصرف و اولویت دار انجام میشود.
Print

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

x
پرداخت قبوض
دی ان ان