معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل : خرید گندم از زارعین استان از مرز 95 هزار تن گذشت /قیمت تضمینی خرید گندم از زارعین 11500 تومان می باشد.
معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل  : خرید گندم از زارعین  استان از مرز 95 هزار تن گذشت /قیمت تضمینی خرید گندم از زارعین 11500 تومان می باشد.

پنجشنبه, 16 تیر,1401

معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل : خرید گندم از زارعین استان از مرز 95 هزار تن گذشت /قیمت تضمینی خرید گندم از زارعین 11500 تومان می باشد.

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل احمد شهریار با اعلام این خبرا فزود: در سال زراعی جاری  275285هکتار از اراضی استان به زیر کشت گندم آبی ودیم رفته است که از این میزان 52081 هکتار گندم آبی و 223204هکتار از آن گندم دیم می باشد .
این مقام مسئول در ادامه سخنان خود افزود: تا کنون 19781 هکتار از مزارع  گندم آبی و 105178 هکتار از مزارع گندم دیم برداشت شده است .
شهریار افزود:تا کنون میزان محصول برداشت شده به 171426 تن رسیده که از این میزان 95175 تن آن به مراکز خرید دولتی تحویل داده شده است .
وی در ادامه افزود: میزان محصول خریداری شده از شرکت های تولید بذر نیز از مرز 8300 تن گذشته اشت .
 این مقام مسئول در ادامه سخنان خود افزود: در حال حاضر در سطح استان 44 مرکز خریدگندم در سطح استان راه اندازی شده است که از این تعداد  29 مرکز مشغول خرید گندم اززارعین درشهرستانهای گرمی ، بیله سوار ، پارس آباد ، مشکین شهر و خلخال می باشند .
معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان در خصوص قیمت خرید تضمین گندم در سال جاری نیز افزود: قیمت خرید تضمینی گندم در سال جاری از راعین ده هزار و پانصد تومان می باشد ولی کشاورزانی که محصول تولیدی خود را به مراکز خرید دولتی تحویل نمایند به ازاء هر کیلوگرم هزار تومان نیز به عنوان جایزه دریافت خواهند کرد . به عبارت دیگر قیمت تضمینی خرید گندم از زاراعین به ازاء هر کیلوگرم در کل به مبلغ یازده هزارو پانصد تومان می باشد  .
 
روابط عمومی سازمان جهادکشاورزی استان اردبیل
 

 

Print

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

x
پرداخت قبوض
دی ان ان