معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل : خدمت به بخش کشاورزی موهبتی الهی است
معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل :  خدمت به بخش کشاورزی موهبتی الهی است

یکشنبه, 08 بهمن,1402

معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل : خدمت به بخش کشاورزی موهبتی الهی است

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل محمد صادق حاجی محمدی که در مراسم تودیع و معارفه مدیر جدید جهاد کشاورزی شهرستان مشکین شهر سخن می گفت با اعلام این مطلب افزود: خدمت به بخش کشاورزی وتولید کنندگان و بهره برداران زحمتکش که در صف مقدم تولید قراردارند موهبتی الهی است که می بایست یک خدمتگذار تمامی سعی و اهتمام خود را در پیشبرد اهداف کشور اسلامی که همانا دستیابی به خود کفایی در تولید محصولات استراتژیک و مهم و قطع وابستگی به بیگانگان است بکار گیرد .
این مقام مسئول در ادامه سخنان خود افزود: بخش کشاورزی بخش مهمی در اقتصاد شهرستان مشکین شهر است وهمه ساله نیز کشاورزان و باغداران برتر استانی و کشوری نیز ازاین شهرستان انتخاب می شود . فلذا می بایست زمینه سازی بستر لازم برای توسعه همه جانبه بخش کشاورزی و دامپروری که منجر به اشتغال آفرینی نیروهای قوی وفعال شده و رونق اقتصادی را به همراه داشته باشد فراهم شود.

در ادامه فرماندار شهرستان مشکین شهر ، شهرام محمدی نیز با اشاره به پتانسیل ها و توانمندی های شهرستان مشکین شهر در تامین محصولات سردرختی و محصولات کشاورزی استان و کشور افزود: یکی از اساسی ترین رویکردهای ما گسترش صنایع تبدیلی و تکیملی در منطقه است تا بدینوسیله بتوانیم از هدر رفت محصولات کشاورزی و ضایعات آن بعد از تولید جلوگیری کنیم .

این مقام مسئول افزود: مدیریت جهاد کشاورزی بعنوان یکی از اساسی ترین تشکیلات دولتی نقش بسیار مهمی دراقتصاد شهرستان برعهده دارد بخش قابل ملاحظه ای از جمعیت این شهرستان از طریق کشاورزی و دامپروری امرار معاش می نمایند و به همین جهت باید رویگرد ما به بخش کشاورزی درآمد زا بودن و اقتصادی بودن تولید و ایجاد اشتغال باشد .
وی افزود : جهاد کشاورزی در این شهرستان محور توسعه باشد و در این شهرستان در تمامی زیر بخش های کشاورزی و دامپروری و باغداری می بایست با قدرت و صلابت اهداف تولید را که خوکفایی و اتکاء به خود و قطع وابستگی به بیگانگان است به پیش ببرد.
لازم به توضیح است که در پایان این مراسم ضمن قدردانی از مدیر قبلی این شهرستان صابر حسین علیزاده به عنوان سرپرست جدید مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان منصوب و شروع به کار کرد .

روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل
Print

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

x
پرداخت قبوض
دی ان ان