مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل:اتمام رفع تداخلات شهرستان کوثر
مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل:اتمام رفع تداخلات شهرستان کوثر

چهارشنبه, 11 بهمن,1402

مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل:اتمام رفع تداخلات شهرستان کوثر

مدیر امور اراضی استان اعلام کرد: در راستای اجرای ماده 54 قانون رفع موانع تولید رقابت پذیر و ارتقای نظام مالی کشور و به منظور بررسی و رفع تداخلات اراضی منابع ملی و دولتی با اراضی کشاورزی جلسه کمیسیون رفع تداخلات استان با حضور فرماندار شهرستان کوثر، مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان ، مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان ، مدیر امور اراضی سازمان جهادکشاورزی ، نماینده اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان و مدیر جهاد کشاورزی و رئیس اداره منابع طبیعی شهرستان و کارشناسان مرتبط این شهرستان در تاریخ ۱۴۰۲٫۱۱٫۱۰ تشکیل و در این جلسه در خصوص بررسی تداخلات اراضی ۱۲ پلاک ارائه شده به دبیرخانه کمیسیون رفع تداخلات تصمیمات لازم اتخاذ گردید.
فرهاد ثنایی افزود: با بررسی ۱۰۸ پلاک از پلاکهای دارای تداخل شهرستان کوثر در جلسات مختلف رفع تداخلات با مساحت کل ۱۲۷ هزار هکتار منجر به تثبیت ۶۱ هزار هکتار از اراضی غیر ملی در این شهرستان گردید.
فرهاد ثنایی به عنوان دبیر کمیسیون رفع تداخلات استان گفت: بیش از ۱۴ هزار هکتار از اراضی دارای تداخل زراعی با اراضی ملی بوده است که با رای کمیسیون رفع تداخلات به اراضی زراعی الحاق و از ارجاع پرونده های مرتبط به دستگاه های قضایی خودداری گردید.
وی اظهار کرد : انجام این مهم زمینه صدور اسناد تک برگ برای اراضی زراعی شهرستان هموار و تسهیل گردیده و زارعان منطقه می‌توانند با مراجعه به اداره ثبت اسناد و املاک و مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان نسبت به اخذ اسناد کاداستری اقدام نمایند.
تا کنون بیش از ۸۰ درصد ار اراضی زراعی استان رفع تداخل گردیده و اراضی شهرستان کوثر به عنوان سومین شهرستان پس از شهرستان های سرعین و نیر رفع تداخل شد.

روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل


Print

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

x
پرداخت قبوض
دی ان ان