مدیریت ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات

شنبه, 15 دی,1397

مدیریت ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات

شرح وظایف مدیریت ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات

1-اجرای امور مربوط به ارزیابی عملکرد و تهیه گزارشهای لازم از نتایج ارزیابی و ارائه آن به رئیس سازمان و سایر مراجع ذیربط.

۲-انجام بازرسی های لازم و تهیه گزارشات موردی و ادواری از عملکرد واحدهای سازمان و تجزیه و تحلیل آنها.

۳-دریافت شکایات حضوری و مکتوب مراجعین از واحدها و کارکنان سازمان و بررسی پیرامون صحت و سقم محور شکایات و اعلام پاسخ به شاکیان وجمع بندی آنها جهت تهیه گزارش های لازم .

۴-همکاری و تعامل با دستگاههای نظارتی و بازرسی در چارچوب ضوابط و مقررات

۵-بررسی میزان سلامت اداری و پیشگیری از مفاسد اداری و مبارزه با ارتشاء در سطح سازمان براساس مقررات مربوطه .

Print

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

x
نکات پیشرفته
نوع مثال نکات
مبهم ابتکار~ از نظر گفتاری شامل عبارتی نزدیک به ابتکار مثل افتخار.
خلاصه دسته* شامل عبارتی که با دستهشروع می‌شود مثل دسته بندی و عین خود عبارت دسته
عین عبارت نارنجی شامل عبارت نارنجی
عین جلمه "پرتال عالی است" شامل جمله پرتال عالی است
OR دوچرخه قرمز شامل عبارت نارنجی یا دوچرخه یا هر دو. عبارت OR باید با حروف بزرگ نوشته شود
دوچرخه OR نارنجی
AND +نارنجی +دوچرخه شامل هر دو عبارت نارنجی و دوچرخه
دوچرخه AND نارنجی
ترکیبی (سریع OR مفرط) AND روش‌شناسی شامل روش‌شناسی و همچنین لازم است شامل سریع و/یا مفرط باشد.عبارت AND باید با حروف بزرگ نوشته شود
تعداد نتیجه در صفحه:
محدودسازی نتایج جستجو به برچسب‌های مشخص شده
محدودسازی نتایج جستجو به بازه زمانی مشخص شده
محدودسازی نتایج جستجو به منبع مشخص
نتایج جستجو می‌بایست دقیقا شامل کلمات‌کلیدی باشد
پرداخت قبوض

آرشیو

پویش ملی ایرانیان برای امنیت و اقتدار غذایی

...

0

... 0°C

0

0      0
... 0°C

0

0      0
... 0°C

0

0      0
Alternate Text
سرعت باد

0

Alternate Text
رطوبت هوا

0

Alternate Text
میزان بارش

0.0

Alternate Text
فشار هوا

0

0 °C
  دمای فعلی

-->
دی ان ان