قائم مقام وزیر جهاد کشاورزی در امور استانها : تنها راه رسیدن به عزت و سربلندی در بخش کشاورزی مدیریت فرهنگ جهادی است
قائم مقام  وزیر جهاد کشاورزی در امور استانها : تنها راه رسیدن به عزت و سربلندی در بخش کشاورزی  مدیریت فرهنگ جهادی است

پنجشنبه, 26 اسفند,1400

قائم مقام وزیر جهاد کشاورزی در امور استانها : تنها راه رسیدن به عزت و سربلندی در بخش کشاورزی مدیریت فرهنگ جهادی است

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل دکتر هوشنگ محمدی که در جلسه تودیع و معارفه روسای سازمان جهاد کشاورزی استان در محل سالن اجتماعات این سازمان سخن می گفت با اعلام این خبر افزود: اگر بتوانیم اقتدار غذایی را در کشور حل کنیم بسیاز از مشکلات بخش اقتصادی کشور را نیز قادر خواهیم بود حل کنیم . بخش کشاورزی کشور نقش بسیار کلیدی و موفقیت آمیزی در استقلال و خود کفایی کشور دارد در این بخش بیش از چهار و نیم میلیون تن انواع محصولات کشاورزی تولید می شود و هشتاد هزار نفر دروزارت جهادکشاورزی در عرصه تولید و سازندگی حضور دارند و تعداد بیش از 300 هزار نفر تحصیل کرده و مهندس کشاورزی نیز این بخش را همراهی می کنند .
در ادامه یاسر عبداللهی عابد معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اردبیل نیز افزود:   بخش کشاورزی نقش بسیار مهم و کلیدی در ایجاد اشتغال و کار آفرینی دارد . میزان تولید محصولات کشاورزی در استان بیش از 4 میلیون تن می باشد  که درحال حاضر صنایع تبدیلی وتکیملی می توانند 2 میلیون تن از این محصولات را پوشش دهند این امر گوایای این واقعیت است که می بایست در زمینه توسعه صنایع تبدیلی وتکمیلی در استان برنامه ریزی های مدون و کار آمدی بعمل آید .
این مقام مسئول در ادامه سخنان خود افزود: درحال حاضر برای تعداد 256 واحد صنایع تبدیلی و تکمیلی مجوز فعالیت صادر شده است که امید واریم این روند با شتاب بیشتری جلوبرود .

روابط عمومی
سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل
24/12/1400

Print

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

x
پرداخت قبوض
دی ان ان