سرپرست سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل: ۵۰ طرح آب و خاک در استان اردبیل در دست اجراست
سرپرست سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل:  ۵۰ طرح آب و خاک در استان اردبیل در دست اجراست

دوشنبه, 02 مرداد,1402

سرپرست سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل: ۵۰ طرح آب و خاک در استان اردبیل در دست اجراست

سرپرست سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل گفت: ۵۰ طرح مهم آب و خاک در این استان در دست اجراست که بر اساس اولویت تکمیل و راه‌اندازی می‌شود.
نوبخت اژدری در مراسم معارفه خود به عنوان سرپرست سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل بخش کشاورزی را محور توسعه و عمران ذکر کرد و گفت: با سرعت عمل و دقت و کار جهادی به دنبال این هستیم این طرح‌ها در کمترین زمان ممکن به بهره‌برداری برسد و استان از ظرفیت‌های آن بهره‌مند شود.
وی ادامه داد: اجرای طرح‌ها و پروژه‌های مهم دامپروری و راه‌اندازی واحدهای گاوداری صنعتی و توسعه باغات در اراضی شیب‌دار از محورهای توسعه استان خواهد بود.
وی اظهار کرد: رویکرد بخش کشاورزی باید از کشاورزی سنتی به کشاورزی مدرن حرکت کند تا با استفاده بهینه از ظرفیت‌های موجود زمینه را برای ارتقای امنیت غذایی فراهم کنیم.
سرپرست سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل تصریح کرد: ما تمام تلاش خود را به کار خواهیم گرفت تا شاهد رشد و ترقی و پیشرفت در عرصه زراعت و دامپروری و آب و خاک باشیم.
اژدری توسعه نیروی انسانی را یکی از الویت های توسعه بخش کشاورزی خواند وافزود : برای اینکه خدمات شایسته و در خور شان به بهره برداران بخش کشاورزی داشته باشیم لاجرم توسعه منابع انسانی سازمان را از لحاظ کمی و کیفی در الویت برنامه های خود لحاظ نماییم .
امروز نوبخت اژدری به عنوان سرپرست سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل معارفه و از زحمات نادر تقی‌زاده رئیس پیشین سازمان جهاد کشاورزی قدردانی شد.
اژدری پیش از این معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل بود

Print

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

x
پرداخت قبوض
دی ان ان