رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل: مطالبات گندمکاران پرداخت شد .
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل: مطالبات گندمکاران پرداخت شد .

چهارشنبه, 06 مهر,1401

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل: مطالبات گندمکاران پرداخت شد .

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل نادر تقی زاده با اعلام این خبر افزود:
صد درصد مطالبات گندمکاران استان پرداخت شد.
تقی زاده افزود:  یک هزار میلیارد تومان از بابت خرید تضمینی گندم به کشاورزان بدهکار بودیم که با پیگیری های صورت گرفته کلیه مطالبات کشاورزان پرداخت شده و در مجموع 2 هزارو 798  میلیارد تومان به کشاورزان از بابت خرید گندم پرداخت گردیده است.
وی افزود : در سال جاری بیش از ۲۳۸ هزار تن گندم از کشاورزان خریداری شده که نسبت به سال گذشته ۵۰ درصد افزایش خرید نشان می دهد.
 وی بیان داشت :  امسال بالای ۴۰۰ هزار تن گندم در سطح استان تولید شده که نسبت به سال گذشته ۱۰۰ درصد افزایش نشان می‌دهد و انتظار می رود در سال آینده بیش از ۶۰۰ هزار تن گندم در سطح استان تولید شود.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل گفت :با توجه به نرخ مصوب ۱۳ هزار تومان توسط دولت برای خرید تضمینی گندم انتظار می‌رود کشاورزان برای کاشت این محصول رغبت بیشتری نشان دهند.
تقی زاده اعلام قیمت تضمینی محصولات استراتژیک قبل از کاشت توسط دولت را یک گام مثبت ارزیابی کرد و گفت: این عمل باعث می شود که کشاورزان از سردرگمی و بلاتکلیفی رهایی یابند و با تصمیم قاطع اقدام به کشت نمایندو در نتیجه علاوه بر حمایت از تولید داخلی به افزایش تولید و کاهش واردات منجر شده و در نهایت پایداری  و خودکفایی تولید  را در پی خواهد داشت.

روبط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل

 

Print

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

x
پرداخت قبوض
دی ان ان