رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل : در رژیم ستم شاهی گذشته کوچکترین قدمی در راستای امنیت غذایی برداشته نشده بود و کشور جولانگاه مستشاران آمریکایی بود .
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل :  در رژیم ستم شاهی گذشته کوچکترین قدمی در راستای امنیت غذایی برداشته نشده بود و کشور جولانگاه مستشاران آمریکایی بود .

شنبه, 30 دی,1402

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل : در رژیم ستم شاهی گذشته کوچکترین قدمی در راستای امنیت غذایی برداشته نشده بود و کشور جولانگاه مستشاران آمریکایی بود .

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل نوبخت اژدری که در جلسه هماهنگی و برنامه ریزی کمیته روستایی و عشایری دهه مبارکه فجر با حضور مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه و سایر اعضای کمیته روستایی و عشایری سخن می گفت ، با اعلام این مطلب افزود : نظام مقدس جمهوری اسلامی دشمنان زیادی دارد . زیرا انقلاب شکوهمند انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی (ره )از بطن ارزشهای اسلامی و قرآنی تجلی یافته حامی محرومان و مستضعفان است .با پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی منافع مالی تمامی کشورهای غرب به خطر افتاد و پیروزی انقلاب اسلامی برایشان خوشایند نبوده است . دلیل ایجاد نامنی ها از طریق کشورهای همسایه در راستای نیت پلید آنان برای ضربه زدن به دستاوردهای انقلاب اسلامی است .
نوبخت اژدری در ادامه سخنان خود افزود: جمهوری اسلامی یک حکومت دینی و اسلامی است که بازوان پرتوان آن در سپاه پاسداران و نیروهای بسیجی و ارتش جمهوری اسلامی اجازه هیچ گونه تحرک و فعالیتی در راستای ضربه زدن به ارزشهای آن را به هیچ دشمن خارجی نمی دهد .
این مقام مسئول افزود: در رژیم ستم شاهی گذشته کوچکترین قدمی در راستای امنیت غذایی برداشته نشده بود . صنعت مرغداری و دامپروری وجود خارجی نداشت آنچه که بود دامداری سنتی و معیشتی بود .بهت و حیرت دشمنان این انقلاب را فراگرفته است که چگونه توانستم در طی چهل سال پس از پیروزی انقلاب اسلامی در بسیاری از محصولات استراتژیک به خود کفایی برسیم و یا انیکه خود را به مرز خودکفایی برسانیم . کشاورزی و دامپروری امروزی کشورمان با بهره گیری از آخرین یافته های تحقیفاتی و تکنولوژی بروز جهانی است .
فرمانده امنیت غذایی استان در ادامه سخنان خود افزود: برنامه ریزیها و تصمیم گیریها و اجرای پروژه های بزرگ و کلیدی در کشور توسط جوانان توانمند این کشور اسلامی صورت می گیرد در صورتی که قبل از انقلاب اسلامی هیچ ارزش و بهایی به جوانان داده نمی شدو تصمیم گیران تماما مستشاران آمریکایی بودند که طرحها و پروژه های خود را در راستای منافع کشور خود پیش می بردند و این مستشاران بیگانه بودند که تصمیم گیری های کلان اقتصادی را انجام می داند .
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل در ادامه سخنان خود افزود: دشمن روز بروز از پیشرفتهای نوین کشورما در عرصه نظامی و اقتصادی و علمی در هراس و وحشت بسر می برد و همواره سعی می کند به طرق مختلف جلوی ترقی و پیشرفت ایران اسلامی را بگیرد.
این مقام مسئول ادامه داد : دشمن نزدیک به 45 سال است که ما را در محاصره اقتصادی قرار داده است . در واردات و صادرات هزاران مشکل برای زیر بخش های حیاتی کشور در صنعت و کشاورزی ایجاد کرده است ولی به خواست خدا و به همت مردم ولایت مدار و رهبری توانمند نظام مقدس جمهوری اسلامی از تمامی این بحرانها گذر کرده و همچنان با صلابت و قدرت انقلاب اسلامی به مسیر شکوفایی و بالندگی خود تا تحقق شعار بنیادین خودکفایی در تمامی زمینه های نظامی و اقتصادی ادامه می دهد .
وی ادامه داد: نظام سلطه ودستهای پلید دشمنان شرق و غرب و در راس آن آمریکا نخواهد توانست کوچکترین خللی در عزم و اراده ملت ایران ایجاد کند زیرا این نظام مقدس به برکت خون هزاران شهید سرافراز و رهبری دلسوز اجازه سلطه بیگانگان برکشور ولایت مدار ایران اسلامی را نخواهد داد .
Print

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

x
پرداخت قبوض
دی ان ان