رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل: جهاد کشاورزی رتبه اول ارزیابی عملکرد جشنواره شهید رجایی را کسب کرد
رئیس  سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل:  جهاد کشاورزی رتبه اول ارزیابی عملکرد  جشنواره  شهید رجایی را کسب کرد

ﺳﻪشنبه, 20 شهریور,1403

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل: جهاد کشاورزی رتبه اول ارزیابی عملکرد جشنواره شهید رجایی را کسب کرد

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان نوبخت اژدری با اعلام این خبر افزود: کسب رتبه اول سازمان جهادکشاورزی استان اردبیل در ارزیابی عملکرد جشنواره استانی شهید رجایی در بین 52 دستگاههای اجرایی استان اردبیل برای دومین سال پیاپی در گروه تولیدی و خدماتی در سال 1402 مرهون تلاش های شبانه روزی همه همکاران ساعی و پرتلاش سازمان می باشد.
این مقام مسئول ادامه داد : حرکت خوبی در سالهای اخیر در خصوص تعریف و اجرای پروژه ها در واحدهای تخصصی سازمان جهاد کشاورزی اتفاق افتاده و نوید بخش تحول تاثیر گذاری در بخش کشاورزی در سالهای آتی است .
اژدی اضافه کرد به همین دلیل هم می بایست انسجام و همکاری تنگاتنگی فی ما بین همه ادارات اقماری و شرکت های تابعه وجود داشته باشد تا در سایه اتحاد و همدلی کارها به نحو احسن به سرانجام برسد.
رئیس سازمان تاکید کرد تلاش در جهت افزایش تولید و بهبود معیشت مردم برای کاهش و مهار تورم و تلاش مضاعف تا رسیدن به امنیت غذایی می بایست سرلوحه فعالیت کلیه دست اندرکاران بخش تولید بالاخص در حوزه کشاورزی قرار گیرد .
وی ادامه داد : همه ما می بایست پایبند به نظم و قانون اداری باشیم و با روحیه جهادی و تعهد سازمانی هرچه در توان داریم را در راه خدمت به کشور اسلامی بکارگیریم .
اژدری در خاتمه گفت :خدمت در سنگر مقدس تولید و خودکفایی موهبتی الهی است که همه مان می بایست ارزش آن را بدانیم و لحظه ای از خدمت به جامعه زحمتکش کشاورزی و دامپروری کشور دریغ ننمائیم .
گفتنی است سال 1401 نیز سازمان جهاد کشاورزی حائز رتبه برتر در جشنواره شهید رجایی شده بود.
Print

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

x
پرداخت قبوض
دی ان ان