رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل: با طبیعت بی رحمانه رفتار کرده ایم
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل: با طبیعت بی رحمانه رفتار کرده ایم

ﺳﻪشنبه, 22 شهریور,1401

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل: با طبیعت بی رحمانه رفتار کرده ایم

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل گفت: ما با طبیعت بی رحمانه رفتار کرده ایم و این واکنش طبیعی است که الان با چالش ها و ابر بحران های زیست محیطی روبرو هستیم.
به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل ، نادر تقی زاده در همایش ملی صیانت از منابع طبیعی که در محل دانشگاه محقق اردبیلی برگزار شد با اعلام این مطلب افزود: متاسفانه کشور عزیزمان را به سمت بحران زیست محیطی سوق داده ایم که غفلت بیش از آن می تواند موجب بحران غیر قابل کنترل شود و این واقعیتی غیرقابل کتمان هست.
وی بیان داشت: قانون طبیعت عالی ترین و متعالی ترین قانون الهی است و این بدین معنی هست در زمینی که گندم کاشته ایم هیچوقت جو درو نخواهیم کرد.
تقی زاده اظهار داشت: منشاء این همه سیل های ویرانگر، افزایش گردوخاک، خشکسالی و فرو نشست زمین آیا جز این است که…
وی از نخبگان دانشگاهی و کنشگران علمی خواست که راهکارهای علمی و عملیاتی را برای برون رفت از این بحرانها مطرح و مطالبه گری کنند، چرا که همه سوار یک کشتی هستیم.
تقی زاده گفت: طرح صیانت از منابع طبیعی و محیط زیست را نه در قالب شعار بلکه با احساس مسئولیت در عمل پیاده کنیم ودر محضر خدا ومردم باید بعنوان یک مسئول وجدان خود را پاسخگو بدانیم و از هیچ کوششی برای برون رفت از این مشکل کوتاهی نکنیم.
وی در خاتمه گفت: در این خصوص از بدو شروع خدمتگزاری برنامه جامع وطرح تحول بخش کشاورزی را ارایه کرده و در جهت اجرای آن از تمام ظرفیت موجود بهره خـواهیم برد.

روابط عمومی سازمان جهادکشاورزی استان اردبیل
1401/06/21

 

Print

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

x
پرداخت قبوض
دی ان ان