رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل: باید از توانمندی های بانوان در عرصه های مدیریتی استفاده شود
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل:  باید از توانمندی های بانوان در عرصه های مدیریتی استفاده شود

چهارشنبه, 28 دی,1401

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل: باید از توانمندی های بانوان در عرصه های مدیریتی استفاده شود

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل در مراسم گرامیداشت روز زن گفت : نگاه و نگرش ها نسبت به بانوان در جامعه باید اصلاح شود و ما باید از توانمندی بانوان در سطوح مختلف مدیریتی استفاده نمائیم .

نادر تقی زاده با تبریک هفته زن توانمندی بانوان را در عرصه های مختلف به ویژه کشاورزی یادآور شد و بیان کرد: در کنار مجموعه های اداری بانوان کشاورز ما در عرصه های زراعی، باغی و دامی توانمند و پرتلاش در صحنه تولید هستند تا به خودکفایی کشور کمک کنند.
وی همچنین با اشاره به نقش پررنگ زنان در جامعه گفت: از لحاظ توانمندی هیچ تفاوتی بین آقایان و خانمها درعرصه کار و تلاش و سازندگی کشور وجود ندارد و اهمیت دادن به این قشر باعث توسعه یافتگی کشور خواهد شد .
وی تصریح کرد: هرچند در استان اردبیل شرایط خوبی را در این حوزه شاهد نیستیم اما انتظار می رود در سنگرهای مدیریتی و مسئولیت های حساس بیشتر به بانوان اعتماد کرده و آنها را در این عرصه به کار گیریم.

وی همچنین با اشاره به عدم آشنایی کافی زنان از حقوق خودشان در جامعه از علما ورسانه های ارتباط جمعی خواست که در خصوص آشنایی زنان به حقوق خود نقش پررنگ تری داشته باشند.
تقی زاده تجربه 35 ساله خود را در مجموعه جهاد کشاورزی و فعالیت های مرتبط یادآور شد و گفت: تجربه نشان می دهد که از نظر تخصص، تجربه و تعهد بانوان حتی یک قدم جلوتر از مردان هستند و امروز به برکت انقلاب اسلامی عرصه برای حضور بانوان توانمند در حوزه های وزارت و مدیران استانی و شهرستانی فراهم آمده است.
تقی زاده ادامه داد: در عرصه جهاد کشاورزی کارهای متنوعی وجود دارد که ما با عزمی راسخ و بهره گیری از توان مردان و زنان سترگ دیار سبلان تلاش می کنیم تا با کمک و مساعدت آنها کاستی ها و نارسائی ها را برطرف کنیم.
وی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری که فرموند: با کارعادی کاربه جایی نمی رسد گفت: اگر به دنبال تغییر و تحول در کشور هستیم همه باید به صورت جهادی و شبانه روزی تلاش کنند تا این مهم تحقق یابد.
Print

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

x
پرداخت قبوض
دی ان ان