دهه مبارکه فجر انقلاب اسلامی فرصتی مناسب برای تبیین دستاوردها و پیشرفت های کشور است .
دهه مبارکه فجر انقلاب اسلامی فرصتی مناسب برای تبیین دستاوردها و پیشرفت های کشور است .

پنجشنبه, 25 دی,1399

دهه مبارکه فجر انقلاب اسلامی فرصتی مناسب برای تبیین دستاوردها و پیشرفت های کشور است .

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل حجت الاسلام والمسلمین اکبر اکبری رئیس کارگروه روستایی و عشایری ستاد گرامیداشت دهه مبارکه فجر در دومین نشست تخصصی این کارگروه که با اعضای استانی تشیکل یافته بود با اعلام این مطلب افزود: دهه مبارکه فجر انقلاب اسلامی فرصتی مناسب برای تبیین دستاوردها و عملکرد ها و پیشرفت و توسعه از طریق ابزارهای مختلف رسانه ای و تبلیغی می باشد متعلق به خلق علوی بودن و تلاش جدی در جهت خدمت به قشر کم برخوردار و محروم منطقه و حضور در جمع جامعه روستائیان و عشایر به منظور خدمت رسانی و محرومیت زدایی و اهتمام همه جانبه برای مردمی کردن جشن انقلاب و توسعه و تقویت مشارکتهای مردمی در برگزاری مراسم یکی از اصول مهم در برگزاری هرچه باشکوهتر جشن های انقلاب اسلامی می باشد .

وی افزود: حضور فعال مدیران در نشستها و فضا سازی رسانه ای برای تبیین فعالیت ها و دستاوردهای 42 ساله یکی از اولویت های اساسی برگزاری این مراسمات می باشد . ما مدیون خود شهدا هستیم و فردای روزقیامت دستان خون آلود شهدا گریبان و  یقه ما را به لحاظ عدم جدیت و اهتمام و کم کاری می گیرد.

این مقام مسئول همچنین با اشاره به سخنان گرانقدر مقام معظم رهبری ( مدظله العالی ) افزودند: دهه فجر انقلاب از رشحات اسلام است و آئينه اي است كه خورشيد اسلام در او درخشيد و اين دهه فجر بايد با عظمت هرچه تمامتر برگزارشود. اين مراسم را با هيجانهاي عاطفي صحيح بايد با طراوت و تازه كرد. در مذهب ما،‌ احساسات،‌ گريه و شادي، حب و بغض و عشق و نفرت جايگاه والايي دارد. از اين رو جشنهاي دهه فجر مي بايستي همچون مراسم و اعياد مذهبي گرامي داشته شود و مردمي باشد. بايد كليه مساجد فعال شوند و مردم با حضور در مساجد خاطره ي فراموش نشدني حضرت امام و پيروزي انقلاب اسلامي را جشن بگيرند.

 

Print

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

x
پرداخت قبوض
دی ان ان