حمایت تشکل های اردبیل از گزینه پیشنهادی وزارت جهاد کشاورزی
حمایت تشکل های اردبیل از گزینه پیشنهادی وزارت جهاد کشاورزی

دوشنبه, 29 خرداد,1402

حمایت تشکل های اردبیل از گزینه پیشنهادی وزارت جهاد کشاورزی

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل ، اتحادیه ها،تعاونی ها و تشکل‌های صنفی بخش کشاوری و سازمان‌های مردم نهاد اردبیل با صدور بیانیه ای حمایت خود را از محمد علی نیکبخت گزینه پیشنهادی دولت برای تصدی وزارت جهاد کشاورزی اعلام کردند.
در بخشی از این بیانیه آمده است با توجه به سوابق درخشان و توانمندی های وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی جناب آقای دکتر محمد علی نیکبخت ایشان را شایسته احراز مقام وزارت دانسته و حمایت خود را از وی اعلام می داریم.
در ادامه این بیانیه ها آمده است :
یکی از رموز موفقیت وزیر آینده تعامل با تشکل های بخش کشاورزی و مشارکت دهی تشکل ها و سازمان های مردم نهاد در سیاست‌گذاری‌ها و تصمیم گیری ها کلان است و با عنایت به اینکه رشد و توسعه بخش کشاورزی نقش مهمی در تامین امنیت غذایی کشور دارد لذا انتخاب ایشان در شرایط حساس فعلی با توجه به تحریم‌های ظالمانه و سنگین به عنوان سکان‌دار وزارت با کوله باری از تجربه و تخصص به یک ضرورت تبدیل کرده است.
لذا امیدواریم با انتخاب ایشان خون جدیدی در بخش تولید و توسعه پایدار کشاورزی و افزایش کمی و کیفی محصولات کشاورزی در کشور رقم بخورد.
ما تولید کنندگان بخش کشاورزی رجای واثق داریم با اعتماد نمایندگان محترم ولایی و انقلابی مجلس شورای اسلامی به آقای دکتر نیکبخت موجب رونق و توسعه بخش کشاورزی کشور در تمامی عرصه ها بوده و دلگرمی تولیدکنندگان و بهره برداران و خانواده‌ بزرگ کشاورزی را شاهد خواهیم بود.

روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل
Print

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

x
پرداخت قبوض
دی ان ان