حضور موثر بخش کشاورزی در اجرای فاز سوم کمک مومنانه
حضور موثر بخش کشاورزی  در اجرای فاز سوم کمک مومنانه

یکشنبه, 13 مهر,1399

حضور موثر بخش کشاورزی در اجرای فاز سوم کمک مومنانه

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل خلیل نیکشاد در جلسه برنامه ریزی برای اجرای فاز سوم کمک مومنانه که باحضور سرهنگ پاسدارشکورعبدی معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت عباس ( ع) استان ، رئیس سازمان بسیج سازندگی ، رئیس سازمان بسیج مهندسین و جمعی از معاونین و مدیران جهاد کشاورزی استان تشکیل شده بود   با اعلام این مطلب افزود: مرحله سوم کمک مومنانه  در راه است و سازمان جهاد کشاورزی و بهره برداران و تولید کنندگان و بالاخص جامعه عشایر استان قطعاً همانند مرحله اول و دوم این طرح با جدیت ورود خواهند کرد و همانگونه این قشر زحمتکش روستایی و عشایری در طی هشت سال دفاع مقدس عزت و شرافت و انسان دوستی خود را نشان دادند در این مرحله از کمک های مومنانه نیز نهایت اهتمام خود را در جمع آوری این کمک ها انجام خواهند داد .
این مقام مسئول در ادامه سخنان خود افزود: مرحله سوم کمک های مومنانه از 18 لغایت 26 مهرماه همزمان در سراسر کشور انجام خواهد شد و با اتخاذ  تدابیر مناسب از قبیل برش شهرستانی سهم هر یک از مدیریت های جهاد کشاورزی در این کمک مومنانه مشخص خواهد شد .
نیکشاد در ادامه سخنان خود افزود: طرح یاوران تولید نیز  یکی از موفق ترین طرحهای اجرایی است که در استان در حال انجام است . طرح «یاوران تولید» با هدف بهره‌مندی حداکثری از ظرفیت اعضاء هیات علمی و محققان موسسات مراکز تحقیقاتی برای تسهیل انتقال دانش به عرصه‌های تولیدی اجرا می شود. تیم‌های پایش و نظارت، متشکل از کارشناسان بخش‌های اجرایی و محققان، تحت نظارت مستقیم رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان به عرصه‌های تولیدی اعزام و چالش‌های تولید را بررسی نمایند. انتظار می‌رود این گروه همزمان یا بلافاصله پس از هر بازدید، راهکارهای عملی برای رفع این چالش‌ها را ارائه و انجام توصیه‌ها را تا حصول نتیجه پیگیری کنند.

Print

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

x
پرداخت قبوض
دی ان ان