حجاب برترین زینت یک زن مسلمان است
حجاب برترین زینت یک زن مسلمان است

پنجشنبه, 24 اسفند,1402

حجاب برترین زینت یک زن مسلمان است

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل مهدی اسد علیزاده که در نشست تخصصی نگاه اجمالی به مباحث روان شناختی عفاف و حجاب و نقش آن در تحکیم بنیان خانواده سخن می گفت با اعلام این مطلب افزود: حجاب به پوشش زن در برابر مرد نامحرم گفته می‌شود. به گفته فقیهان و دیگر عالمان مسلمان، حجاب از واجبات مسلّم و ضروریات دین اسلام و ضروریات مذهب است .
این مقا م مسئول افزود: در کنار حجاب مقوله بسیار ارزشمند و ریشه ای عفاف نیز مطرح می شود . مفهوم عام آن، خویشتن داری در برابر هر گونه تمایل افراطی نفسانی است و مفهوم خاص آن، خویشتن داری در برابر تمایلات بی بند و بار جنسی است.
حجت الاسلام اسد علیزاده افزود: بدون شك حجاب از ضروريات دين و از مسلّمات اسلام و برگرفته از قرآن مجيد است، و تمام فقهاى اسلام در آن اتّفاق نظر دارند. هم چنین همه مذاهب اسلامى آن را قبول دارند.
این مقام مسئول افزود: یک زن عفیف و با ایمان می بایست در پوشش ظاهری و حتی شیوه گفتار و کردار نیز سرآمد باشد و ارزشهای اسلامی و قرآنی را جامه ی عمل بپوشاند .
لازم به توضیح است که در آخر این مراسم از تعداد 3 نفر از فعالین حوزه حجاب و عفاف تجلیل شد و به قید قرعه به تعداد 5 نفر ازبانوان شاغل در سازمان جهاد کشاورزی هدایایی اهداء شد .
Print

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

x
پرداخت قبوض
دی ان ان