تماس تلفنی مردمی با سامانه 131 در سال گذشته بیش از 115 هزار مورد
تماس تلفنی مردمی با سامانه 131 در سال گذشته بیش از 115 هزار مورد

چهارشنبه, 11 فروردین,1400

تماس تلفنی مردمی با سامانه 131 در سال گذشته بیش از 115 هزار مورد

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل سرهنگ ابراهیم حسن آبادی در سفر به استان اردبیل در بازدید از فعالیت سامانه 131 و اکیپ های گشتی یگان حفاظت از اراضی کشاورزی  با اعلام این خبر افزود: آسیب های حاصل از تغییر غیر مجاز اراضی حاصلخیز کشاورزی خطرات جدی و غیر قابل جبرانی را بر تولید و خودکفایی و در نهایت امنیت غذایی وارد می کند به همین دلیل برخورد با متخلفان و سودجویان در اولویت کاری این یگان قرار دارد .

این مقام مسئول در ادامه سخنان خود افزود:یگان حفاظت از اراضی کشاورزی درطی دو سال گذشته  در حوزه شناسایی و کشف تخلفات 40 درصد افزایش شناسایی داشته و دراجرای تبصره 2 ماده 10 بیش از 107 درصد افزایش اجرایی داشته که در حوزه اجرای احکام قضایی رشد 7 درصد را نشان می دهد .

سرهنگ ابراهیم حسن آبادی در ادامه سخنان خود افزود: یکی از مهمترین مولفه ها در تامین امنیت غذایی و اجرای بهتر حفاظت از اراضی کشاورزی استفاده از ظرفیت های مردمی است . به گونه ای که در  سال گذشته بیش از 115 هزار تماس با سامانه 131 گرفته شده است که 31965 مورد آن در ارتباط با تغییر غیر مجاز اراضی کشاورزی بوده است .

وی در ادامه سخنان خود با قدردانی از دادستان استانهای کشور بویژه رئیس کل دادگستری استان اردبیل و دادستان مرکز استان در همکاری های تنگاتنگ با این یگان در سراسر استان افزود: تعداد 360 واحد کشتی تحت عنوان نیروهای واکنش سریع در سطح کشور فعال است که به هیچ متخلفی اجازه تعرض به اراضی کشاورزی را که امنیت غذایی ما وابسته به آن است نمی دهد .

ایشان که به همراه فرمانده یگان حفاظت اراضی این سازمان با مهندس نیکشاد رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل نشست مشترک داشت با قدردانی از همکاریها و مساعدت های ریاست سازمان و همکاران ذیربط گفت : استان اردبیل طبق ارزیابی های بعمل آمده در حوزه ساماندهی و واکنش سریع و جلوگیری از تغییر غیر مجاز اراضی کشاورزی و اجرای احکام های تبصره 2 ماده 10 جزو برترین یگان کشورمحسوب می شود که لازم می دانم از زحمات و تلاشهای همکاران در استان اردبیل قدر دانی نمایم .

 

Print

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

x
پرداخت قبوض
دی ان ان