بیانیه مشترک مهندس نیکشاد رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل و حجت الاسلام اکبر اکبری مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه
بیانیه مشترک مهندس نیکشاد رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل و حجت الاسلام اکبر اکبری مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه

شنبه, 29 خرداد,1400

بیانیه مشترک مهندس نیکشاد رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل و حجت الاسلام اکبر اکبری مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه

حضرت امام خمینی (ره ) :

میزان رای ملت است .

بیانیه مشترک مهندس نیکشاد رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل و حجت الاسلام اکبر اکبری مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان به مناسبت سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی جمعه 28 خرداد ماه 1400

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل در آستانه برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی رئیس این سازمان و مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه مشترکا بیانیه ای صادر کردند که متن این بیانیه به این شرح است :

بسم الله الرحمن الرحیم

 ملت بصیر و فهیم کشورمان با حضور باشکوه و پرشور خود حماسه دیگری را خلق و نعمت  الهی مردم سالاری دینی را حفظ و حراست نموده و با حضور با بصیرت و آگاهانه خود در پای صندوق‌های رأی اقتدار، آمادگی، اتحاد، همدلی، ولایت‌پذیری و بصیرت‌شان را در برابر امواج هجمه‌های بی‌شمار دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی ثابت کرده و حافظ راستین و مستحکم آرمان‌های والای امام راحل(ره)، و مطیع امر مقام معظم رهبری ( مدظله العالی ) شهدای سنگر سازان بی سنگر ، دفاع مقدس و مقاومت در میعادگاه ۲۸خردادماه خواهند بود.

شرکت در انتخابات، دفاع از حرم است، دفاع از حریم جمهوری اسلامی. هنوز داغ شهادت مرد میدان، سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی در دل‌ها زنده است. وصیتش یادمان است: «جمهوری اسلامی حرم است». حالا زمان عمل به وصیت اوست. زمان دفاع از این حرم رسیده. این بار نه با جان‌فشانی و خون، بلکه با حضور پای صندوق‌های رأی، قطعا اگر شهدای ما هم امروز حضور داشتند، با وجود همه فشارهای اقتصادی و بین‌المللی، دفاع از جمهوری اسلامی را بر هر چیزی مقدم می‌شمردند.

نگاه روح متعالی هزاران شهید به حضور پرشور و انتخاب درست آحاد ملت و در استان همگام با هم استانی های عزیز خانواده بزرگ جهاد کشاورزی استان به همراه کشاورزان و بهره برداران زحمتکش  و سربازان امنیت غذایی است و قطعاً این انتخابات در امتداد خون شهداست. ان‌شاءالله همه با هم روز 28 خرداد ماه 1400 حماسه‌ای دیگر را  رقم خواهیم زد.

 حق رأی به عنوان میراث بزرگ انقلاب اسلامی امروز در‌ دستان ماست، پس باید قوی‌تر از هر زمان در حفظ این میراث الهی کوشا باشیم، سرنوشت ما به عنوان یک ملت چنان در هم تنیده است که هر تصمیم جمعی ما، نه تنها برای چهارسال بلکه برای سالهای متمادی زندگی تک‌تک ما را تحت تأثیر قرار خواهد داد، از این رو استفاده از این حق، اهمیتی بسیار مضاعف دارد..

  تهدید‌ها علیه کشور و ماجراجوی شیطان بزرگ در تحریم های ظالمانه از سوی دیگر لزوم حضور در صحنه همراه با بصیرت حفظ وحدت و همگرایی ملی را بیش از پیش آشکار می‌کند؛ چرا که حضور پرشور و حداکثری خیل مردم، ضمن تضمین امنیت ایران اسلامی پشتوانه محکمی برای منتخب مردم خواهد بود .

بنابراین بیایید در کنار هم و با حضور گسترده و مشارکت در تعیین فرد اصلح، امید، نشاط، همدلی، اتحاد و انسجام ملی را به نحو بی سابقه‌ای به نمایش بگذاریم و با حضور گسترده مردم و تمامی خادمان ملت در انتخابات روز جمعه، پیوند ناگسستنی مردم، نظام و دوستان منطقه‌ای و بین‌المللی‌مان را بیش از پیش محکم کرده و به منصه ظهور برسانیم .  

           اکبر اکبری                                                                            خلیل نیکشاد

             مسئول حوزه نمایندگلی ولی فقیه در سازمان                     رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل

27/3/1400

       

Print

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

x
پرداخت قبوض
دی ان ان