بیانیه سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل به مناسبت فرارسیدن سیزده آبان
بیانیه سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل به مناسبت فرارسیدن سیزده آبان

پنجشنبه, 13 آبان,1400

بیانیه سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل به مناسبت فرارسیدن سیزده آبان

بسمه تعالی
بیانیه سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل به مناسبت فرارسیدن سیزده آبان
به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل در آستانه فرا رسیدن سیزده آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و روز دانش آموز مهندس نیکشاد رئیس این سازمان و حجت الاسلام اکبر اکبری مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه بیانیه ای صادر کردند متن بیانیه به این شرح است :
فرا رسیدن 13 آبانماه روز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا و همچنین روز دانش آموز را به تمامی دست اندرکاران و جهاد گران عرصه علم و دانش تبریک عرض می نمائیم. واضع است که سیاستهای کلی آمریکا بر این است که دولتهایی را که محوریت مقاومت، آزادی و عدالت را که برای خود برمی گزینند به نابودی بکشاند. حال ممکن است برای این مهم بهانه هایی مانند انرژی هسته ای را دستاویز قرار دهند اما مسئله چیز دیگری است. مشکل نظام در برهم ریخته  استکبار جهانی این است که برنمی تابد جمهوری اسلامی ایران در منطقه حساس غرب آسیا  سربلند کرده و با او مخالفت کند. دشمنی او هم محدود به نابودی نظام نیست و نابودی مردمی را هم که از این نظام و ارزشهای آن دفاع می کنند را می خواهد.
در سیزدهم آبان 1358 نیز فرزندان خمینی کبیر(ره) با فتح لانه جاسوسی، سیلی دیگری بر گونه‌های استکبار جهانی کوبیدند تا برای همیشه رؤیای بازگشت به ایران اسلامی را فراموش کنند.
امروز ملت فهیم، مسلمان و انقلابی ایران و به ویژه نوجوانان و جوانان دانش آموز و دانشجو در حالی به گرامیداشت مجاهدت‌های تاریخی خود می پردازند که ملتهای مستضعف، در اقصی نقاط جهان بیدار گشته و علیه حکومت‌های جورو ستم به حرکت در آمده اند. در 13 آبان امسال، دانش آموزان و جوانان امت اسلامی، پیروزی ملل مستضعف بر استکبار را نوید می دهند.
13 آبان ماه تنها، روز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا نیست بلکه یکی از نقطه  عطف تاریخ بشر در شکستن قدرت دروغین  طاغوت و هیمنه پوشالین استکبار است و به همین دلیل امام خمینی رحمه الله علیه فروریختن لانه جاسوسی آمریکا را انقلاب دوم نامیدند.
امروز با جرأت می توان صدای خرد شدن استخوان رژیم کودک‌کش آمریکا و فریاد انزجار وتنفر ملت ها از حکام کاخ سفید راشنید تا آنجا که امام خامنه ای دامت برکاته فرمودند: سیزده آبان فرو ریختن هیمنه‏ی سلطه‏ی آمریکائی و استکبار آمریکائی در ایران و در جهان بود.

                                                                                 خلیل نیکشاد                                          اکبر اکبری

Print

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

x
پرداخت قبوض
دی ان ان