بیانیه رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل
بیانیه رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل

شنبه, 13 دی,1399

بیانیه رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل

بسم الله القاسم الجبارین
بیانیه رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل در گرامیداشت اولین سالگرد شهادت شهید معظم مقاومت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی و جمعی از یاران با وفایش
به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل مهندس نیکشاد به مناسبت اولین سالگرد شهادت سردار دلها سپهبد حاج قاسم سلیمانی بیانیه ای صادر کرد که متن آن بدین شرح است :
وَلا تَحسَبَنَّ الَّذينَ قُتِلوا في سَبيلِ اللَّهِ أَمواتًا  بَل أَحياءٌ عِندَ رَبِّهِم يُرزَقونَ
راه شهادت در هیچ عصر و زمانی  بسته نیست و برای تداوم آن صراط مستقیم از بدو اسلام تا کنون شاهد ایثار و از خود گذشتگی های دلاورمردانی هستیم که تنها با خالق خودبرای اعتلای پرچم اسلام وقرآن و سعادت مسلمانان از جان  ومال خود می گذرند .  
اکنون که از شهادت فرمانده ارشد مقاومت سردار دلها سپهبد حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش بویژه ابو مهدی المهندس یک سال گذشت و این واقعیت که دست پلید آمریکا و سلطه طلبان به خون پاک این عزیزان آغشته شد بر همه مسلمانان جهان  جنایتهای بشری آنها معلوم است .
 فکر غلط دشمنان انقلاب و اسلام حاصل کج اندیشی آنان است که با حذف چنین مردان پاک و لایق نام و آوازه اسلام و پیام انقلاب به گمان باطلشان کم رنگ می شود ،  بلکه روز بروز پرچم قرآن و اسلام و انقلاب اسلامی ایران در گستره جهان عالم تاب گشته و جایگاه مسلمانان و دوستاران ولایت بیش از پیش مستحکم می شود .  
مستکبرین، صهیونیست ها، فتنه گران داخلی و خارجیشان، دشمنان و منافقین داخلی بدانند و مطمئن باشند؛ اگرچه سالار مقاومت را ناجوانمردانه به شهادت رساندند و البته این عارف بزرگ را که همیشه در حال معاشقه با مرگ زیبای خونین خود بود به آرزوی دیرینه خودرسید، ولی به فرموده مقام معظم رهبری ( مدظله العالی)  امام مقاومت که هر کلمه او وعده حق است، "  آمران و قاتلان سردار سلیمانی نیز باید انتقام پس دهند و این انتقام در هر زمانی که ممکن باشد، قطعی است" .
ما پیرو رهبرمانیم آن گاه که فرمود «انتقام سختی در پیش است. ایران اسلامی هیچگاه شروع کننده جنگی نخواهد بود، اما در برابر تجاوز متجاوزان ساکت نخواهد نشست هر کس منافع امت اسلام را تهدید کند بدون ملاحظه مقابله و ضربه سختی به او وارد خواهیم کرد. در کنار تامین امنیت کشور امنیت غذایی رکن رکین قطع وابستگی بوده و عزت و استقلال ایران را به ارمغان می آورد.
خانواده بزرگ جهاد کشاورزی استان  با تاسی از فرامین ولی امر مسلمین جهان و پا به پای ملت شریف ایران اسلامی سالروز عروج ملکوتی سردار دل‌ها شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و شهید ابو مهدی المهندس  وهمراهانش  را پاس می‌دارد و در راه آن شهید بزرگ به حرکت خود ادامه داده و تا گرفتن انتقام سخت از آمران و قاتلان او از پای نخواهد نشست.

Print

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

x
پرداخت قبوض
دی ان ان