بيانيه روز جهاني قدس
بيانيه روز جهاني قدس

پنجشنبه, 24 فروردین,1402

بيانيه روز جهاني قدس


به گزارش روابط عمومی، مهندس نادر تقی زاده رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان و حجت الاسلام اکبر اکبری مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان به مناسبت فرا رسیدن روز جهانی قدس بیانیه ای صادر کردند که متن این بیانیه به این شرح است.

بسم الله الرحمن الرحیم
الـقـدس ُ لـنـا والحق لنا النصر لنا نحن الغالبون
بی‌تردید پاسداشت روز جهانی قدس؛ برای غزه مقاوم و انتفاضه رمضانی اخیر در قدس، نوید بخش فروپاشی رژیم جعلی و پوشالی صهیونیستی و آزادی سراسر سرزمین فلسطین اشغالی بویژه قدس شریف و مسجدالاقصی را در دل مومنین، آزادیخواهان و حامیان جهانی ملت فلسطین دو چندان نموده است.
روز قدس، یادگاری ارزشمند و گران‌ بها از پیر فرزانه انقلاب و نشان از اعتقاد راسخ ایشان به اندیشه وحدت و همدلی اسلامی در برابر استکبار جهانی است.
ملت بزرگ ایران اسلامی هم‌صدا با سایر ملت های آزاده در روز باشکوه قدس با دل هایی آکنده از امید رهایی فلسطین مظلوم از سیطره پوشالی اسرائیل غاصب و همیشه منفور، با مشت های گره کرده و فریاد مظلومیت مردمی ستمدیده را به گوش استبداد جهانی می رسانند تا ستمگران بدانند که جهان اسلام پشتوانه فلسطین است .
فروریختن هیمنه رژیم صهیونیستی به عنوان یک قدرت منطقه‌ای و مدعی دموکراسی، بعد از شکست‌های پی در پی صهیونیست‌ها در صحنه‌های نبرد و تحمل ضربات سهمگین موشکی مقاومت به موازات خنثی شدن توطئه شوم معامله قرن و تداوم بحران سیاسی و اجتماعی در درون رژیم صهیونیستی را باید ثمره 74 سال پایداری و مقاومت در مقابل اشغالگران دانست که روز جهانی قدس الهام‌بخش آن به شمار می‌آید.
خانواده بزرگ سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل به همراه کشاورزان غیرتمند نیز با تاسی از آرمان‌های مقدس انقلاب اسلامی در راهپیمایی روز جهانی قدس همگام با ملت شریف ایران و همراه با هم استانی های عزیز به منظور تجدید میثاق با روح آرمانی حضرت امام (ره) و لبیک به مقام معظم رهبری ( مدظله العالی ) در روز جهانی قدس حضور گسترده خواهیم داشت .
اکبر اکبری
مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه
نادر تقی زاده
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل





Print

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

x
پرداخت قبوض
دی ان ان