بهره برداری از 6 طرح مهم تولیدی و زیربنایی در دهه مبارکه فجر انقلاب اسلامی
بهره برداری از 6 طرح مهم تولیدی و زیربنایی در دهه مبارکه فجر انقلاب اسلامی

چهارشنبه, 15 بهمن,1399

بهره برداری از 6 طرح مهم تولیدی و زیربنایی در دهه مبارکه فجر انقلاب اسلامی

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل عبد الله بنی هاشم با اعلام این خبر افزود: در دهه مبارکه فجر انقلاب اسلامی آبیار تحت فشار در محل روستای پریخان افتتاح خواهد شد این طرح در مساحت 6 و نیم هکتار به اجرا در خواهد آمد . آورده شخصی این پروژه 523 میلیون ریال  می باشد که به میزان 6888 میلیون ریال از اعتبارات دولتی استفاده کرده است مجری این طرح آقای محمد بختیاری است که یکی ازفعالان عرصه تولید بشمار می رود.
این مقام مسئول افوزد: مرغداری گوشتی آقای حسین معماریان از روستای وراغول از دیگر طرحهایی است که در این ایام مبارک به بهره برداری خواهد رسید این طرح به ظرفیت 20000 قطعه می باشد که بدون استفاده از تسهیلات دولتی و با آورده شخصی 22000میلیون ریال به بهره برداری خواهد رسید .
بنی هاشم همچنین افزود : یک واحد پرواربندی بره درروستای آلنی نیز به بهره برداری خواهد رسید این واحد 1500 راسی است که عملیات اجرایی آن از سال 97 شروع شده است . مجری این طرح آقای ابراهیم باقی است که بدون استفاده از تسهیلات بانکی و با آورده 80000 میلیون ریال این طرح را آماده بهره برداری نموده است .
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان مشکین شهر همچنین افزود: افتتاح مرغداری گوشتی آقای داود نامی از روستای اراضی کوربلاغ به ظرفیت 20000 قطعه نیز به بهره برداری خواهد رسید که عملیات اجرایی این طرح از سال 93 آغاز شده و بدون استفاده از تسهیلات بانکی و با آورده شخصی 32000 میلیون ریال آماده بهره برداری در ایام مبارک دهه فجر می باشد .
این مقام مسئول در ادامه سخنان خود افزود: واحد پرورش ماهی سردابی آقای رحمان حسن زاده از روستای آقدرق نیز به ظرفیت 7 تن به بهره برداری خواهد رسید مجری این طرح با استفاده از 2320 میلیون ریال تسهیلات بانکی و 1000 میلیون ریال آورده شخصی این طرح را آماده بهره برداری نموده است .
بنی هاشم افزود: طرح مرغداری گوشتی آقای یوسف احمد زاده نیز در روستای کلهور به ظرفیت 13000 قطعه با آورده شخصی 16000 ریال به بهره برداری خواهد رسید.

 

Print

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

x
پرداخت قبوض
دی ان ان