برگزاری جلسه هماهنگی جمع آوری و ارسال کمک های سازمان جهاد کشاورزی و ادارات تابعه به زلزله زدگان خوی
برگزاری جلسه هماهنگی جمع آوری و ارسال کمک های سازمان جهاد کشاورزی و ادارات تابعه به زلزله زدگان خوی

پنجشنبه, 20 بهمن,1401

برگزاری جلسه هماهنگی جمع آوری و ارسال کمک های سازمان جهاد کشاورزی و ادارات تابعه به زلزله زدگان خوی

  در این جلسه رئیس سازمان ضمن عرض تسلیت به جانباختگان زلزله شهرستان خوی از همکاران سازمان خواست با توجه به وقوع زمین لرزه که باعت جان باختن ، مصدوم شدن و بی سرپناه شدن تعدادی از هموطنان در شهرستان خوی شده کمک های نقدی و غیر نقدی خود را در قالب کارگروهی جمع آوری و مناطق زلزله زده ارسال نمایند.
نادر تقی زاده  از  برنامه ریزی انجام شده برای کمک به آسیب دیدگان این زلزله خبر داد و افزود این کمک ها به صورت نقدی و غیر نقدی بوده  و با مشارکت نهاد ها وتشکل های صنفی تحت نظر این مجموعه انجام می شود.
وی با اشاره به اینکه حس همنوع دوستی و فداکاری های ایرانیان در دنیا زبانزد همه بوده افزود: کمک های مردمی می تواند نقش پررنگی در کاهش درد و آلام آسیب دیدگان این منطقه باشد .
وی ضمن تشکر از موسسات و ادارات تابعه که کمک های نقدی و غیر نقدی خود را برای زلزله زدگان ارسال کرده اند اظهار امید واری کرد که این کمک ها همچنان تداوم داشته باشد .
تقی زاده کمک های غیر نقدی را شامل پتو، لحاف ، سیستم گرمایشی و اقلام غذایی شامل انواع کنسرو ها برای مردم زلزله زده ، ضروری دانست .
در این جلسه حجت الاسلام اکبری مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان گفت : اهالی شریف خوی متحمل خسارت زیادی از زلزله هستند و نیازمند حمایت های معنوی و مادی همنوعان خود در سراسر کشور می باشند .
وی امداد رسانی و کمک های مومنانه شهروندان در جهت کاهش آلام این عزیزان را ضروری دانسته و خاطر نشان کرد: جهاد کشاورزی همیشه در بزنگاه تاریخی همیشه در صحنه بود و دراین موضوع نیز قطعا ًٌ از کمک های انسان دوستانه خود دریغ نخواهد کرد .
وی از رسانه های جمعی کشور خواست که اذهان عمومی را برای مشارکت  در کمک رسانی به آسیب دیدگان زلزله خوی مهم و حیاتی بدانند .قطعا ً استفاده از ظرفیت های بخش خصوصی ، اتحادیه های صنعفی ، هیئت های مذهبی وورزشی و مجمع خیرین را درجهت حمایت از زلزله زدگان ضروری دانست .
گفتنی است چندین محموله از اقلام ضروری مثل نان ، سیستم گرمایشی ، چادر ، پتو، کنسرو، آب معدنی و ...... از طرف سازمان جهاد کشاورزی استان به مناطق زلزله زده ارسال گردیده است .


روابط عمومی سازمان جهادکشاورزی استان اردبیل

 

Print

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

x
پرداخت قبوض
دی ان ان