آیت الله سید حسن ربانی در بازدید از مجتمع کشتارگاه صنعتی اردبیل :سرمایه های مردمی در توسعه کشتارگاه جدی گرفته شود
آیت الله سید حسن ربانی در بازدید از مجتمع کشتارگاه صنعتی اردبیل :سرمایه های مردمی در توسعه کشتارگاه  جدی گرفته شود

یکشنبه, 21 مرداد,1403

آیت الله سید حسن ربانی در بازدید از مجتمع کشتارگاه صنعتی اردبیل :سرمایه های مردمی در توسعه کشتارگاه جدی گرفته شود

آیت الله ربانی در پایان بازدید از مجتمع کشتارگاه صنعتی اردبیل خطاب به اعضای هیات مدیره این مجتمع گفت:منتظر مساعدت و تسهیلات دولتی نباشید و در توسعه این کشتارگاه از توانمندی های بخش خصوصی بهره مند شوید.

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل، نماینده ولی فقیه در جهاد کشاورزی در ادامه از مسئولان ذیربط هم خواست که در جهت رفع مشکلات این کشتارگاه اهتمام لازم را داشته باشند چون توجه به سلامت و امنیت غذایی از الویت های کاری مسئولان باید باشد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی نیز گفت:این مجتمع برای خدمات دهی برای کل کشور طراحی شده بود ولی متاسفانه بدلیل بدهی مدتی نیمه تعطیل بود ولی در چند سال اخیر به صورت یکپارچه و زنجیره ای عمل میکند و افق روشنی برای این مجموعه متصور است.
اژدری افزود:300 نفر به صورت مستقیم در این واحد مشغول به کار هستند و با راه اندازی پرواربندی 3 هزار راًسی در آینده نزدیک موجب رونق اقتصادی بیشتری می شود.

کشتار صنعتی و حلال و مکانیزه

مجتمع صنعتی گوشت اردبیل با دارابودن ۲ خط کشتار گوسفندی و ۱ خط کشتار گاوی مجهزترین خطوط کشتار کشور را داراست که استاندارهای مختلف بین المللی را نیز در این خصوص کسب نموده است.

تولید انواع سوسیس و کالباس و همبرگر

مجتمع صنعتی گوشت اردبیل زنجیره کاملی از صنعت فرآوری محصولات پروتئنی را داراست. کارخانه تولید سوسیس و کالباس و همبرگر مجتمع با پیشرفته ترین ماشین آلات زیر نظر کارشناسان متخصص انواع محصولات سوسیس ، کالباس و همبرگر را تولید و روانه بازار می نماید

ظرفیت کشتار روزانه ۴ هزار راس دام سبک و ۲۵۰ راس دام سنگین

در زمینی به مساحت ۵۰ هکتار و با زیربنائی در حدود ۴۵ هزارمترمربع در ۱۴ کیلومتری اردبیل احداث و با در اختیار داشتن یکی از مجهزترین مجموعه های صنعتی تولید و فرآوری گوشت بهداشتی در کشور در مسیر تامین اقتدار اقتصادی و نیز ارتقای سطح بهداشت جامعه و جلوگیری از آلودگی زیست محیطی، در زمینه تولید مهمترین و پرمصرفترین منبع پروتئینی (گوشت قرمز) گام برمی دارد.
Print

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

x
پرداخت قبوض
دی ان ان