رئیس اداره امور فرهنگی حوزه نمایندگی ولی فقیه سازمان جهاد کشاورزی :سردار سلیمانی یک انسان خود ساخته و مخلص بود .
رئیس اداره امور فرهنگی حوزه نمایندگی ولی فقیه سازمان جهاد کشاورزی :سردار سلیمانی یک انسان خود ساخته و مخلص بود .

دوشنبه, 13 دی,1400

رئیس اداره امور فرهنگی حوزه نمایندگی ولی فقیه سازمان جهاد کشاورزی :سردار سلیمانی یک انسان خود ساخته و مخلص بود .

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل ولی نظر پور  در مراسم گرامیداشت دومین سالگرد شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی که در محل سالن اجتماعات این سازمان برگزار شده بود ،  با اعلام این خبر افزود : قاسم سلیمانی نشانه یک انسان وارسته و مخلص بود . سردار تربیت یافته دین مبین اسلام بود ایثار و فداکاریش هم در دوران جنگ تحمیلی و هم پس از پایان جنگ و هم زمان رویایی با داعش و دشمنان نظام و اسلام  بسیار ستودنی است .
این مقام مسول افزود: پس از پیروزی انقلاب و در روزهای آغازین دفاع مقدس، جوانی از خطه کرمان پای در میدان نبرد گذاشت که طی چهل سال با بهره‌گیری از ایمان،صدق و اخلاص و  شجاعت، هوشمندی و تیزبینی خود، به گونه‌ای در مسیر کمال پیش رفت که سرانجام سکه تأسیس یک مکتب به نام او توسط رهبر معظم انقلاب زده شد.
این مقام مسئول افزود: هر انسان آگاه و منصفی، فارغ از اندیشه سیاسی یا اجتماعی‌اش، گواهی می‌دهد که این عبارت پر مغز و دقیق به حق شایسته سردار بزرگ اسلام، سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی است. وی ادامه داد :  مکتب سلیمانی امروز، مکتب بزرگی است که می‌تواند هر یک از جوانان این سرزمین را به سلیمانی دیگری تبدیل کند. اما به راستی یک انسان باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد تا مکتب‌ساز شود؟ واقعیت آن است که هر گاه انسان از مدار فردیت خارج شود و سعه وجودی‌اش به اندازه‌ای گسترش یابد که بر نفوس انسان‌ها تأثیری قابل توجه در مسیر کمال بگذارد، در واقع به یک مکتب تبدیل شده است.
وی در ادامه سخنان خود  افزود: سردار عزیز دل‌ها، حاج قاسم سلیمانی، سرباز مخلصی در راه خدا بود که توانست جهانی را دگرگون کند.
این مقام مسئول به حماسه نهم دی ماه روز بصیرت عاشورایی نیز اشاره کرد و گفت : حماسه نهم دی خط بطلانی شد بر پندارهای غلط و خیال های باطل کسانی که تصور می کردند که رهبری از پشتوانه مردمی برخوردار نیست و با همین توهم تمام توان خود را در شکستن خیمه انقلاب بکار بردند. اما زهی خیال باطل، امت حزب الله یک بار دیگر اعلام کرد که همچنان سرباز ولایت بوده و در این راه کوچک ترین تردیدی به خود راه نخواهد داد. حماسه 9 دی حرکت عظیم ملت، تجلی دست قدرت خدا، اتمام حجتی برای همه و حرکتی ماندگار در انقلاب است و نظام اسلامی را بیمه کرد.
در آخر این برنامه به مناسبت ایام فاطمیه و فرارسیدن شهادت ام ابیها حضرت زهرا (س) و سالروز شهادت سردار سلیمانی مداحی شد و فرمانده پایگاه این سازمان نیز با اهداء لوح سپاس از سوی فرماندهی سپاه حضرت عباس (ع) تجلیل بعمل آمد .

Print

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

x
پرداخت قبوض
دی ان ان