مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل:
مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل:

پنجشنبه, 27 اردیبهشت,1403

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل:

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل حجت الاسلام و المسلمین مهدی اسد علیزاده که در جلسه هم اندیشی برگزاری سالگرد آزاد سازی خرمشهر و دهه کرامت سخن می گفت با اعلام این مطلب افزود: امام خمینی فتح خرمشهر را از امور مافوق طبیعت و از عنایات خداوند دانسته است و آیت الله خامنه‌ای حماسه آزادی خرمشهر را حادثه‌ای بی‌نظیر در تاریخ جهان قلمداد کرده و آن را پرچم سرافرازی و پایداری ملت ایران معرفی کرده است.
وی ادامه داد : درآزاد سازی خرمشهر سنگر سازان بی سنگر جهاد سازندگی نیز نقش موثرو پررنگی داشتند . یاد وخاطره دلاوریهای رزمندگان اسلامی در آزاد سازی این شهر برای همیشه در اذهان باقی خواهد ماند و سینه به سینه از خودگذشتگی آنان به نسل ها ی آینده بازگو خواهد شد .
این مقام مسئول اضافه کرد : امسال نیز همانند سالهای قبل مراسم باشکوهی در سالن آمفی تئاتر این سازمان برگزار خواهدشد و از رشادت ها و جانبازیهای سنگر سازان بی سنگر و رزمندگانی که در آزاد سازی خرمشهربا دشمن متجاوز جنگیدند تقدیر بعمل خواهد آمد.
این مقام مسئول با اشاره به دهه گرامیداشت کرامت نیز افزود: اول ماه ذی القعده از تاریخ یکم تا یازدهم، در تقویم رسمی جمهوری اسلامی به عنوان دهه کرامت نام گذاری شده است. انتخاب این ایام به مناسبت فاصله ده روزه بین سالروز ولادت فرزندان امام کاظم (ع)؛ حضرت فاطمه معصومه (س) و امام رضا (ع) می باشد. در این دهه به بهانه ولادت دو اختر گیتی امام رضا (ع) و حضرت معصومه (ص)؛ نیز خانواده بزرگ جهاد کشاورزی نیز حس نوع دوستی و بخشندگی و کرامت خود را با یاد شهدای غزه و کمک به آنان گرامی خواهند داشت.
Print

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

x
پرداخت قبوض
دی ان ان