رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل :
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل :

چهارشنبه, 16 خرداد,1403

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل :

نظام جمهوری اسلامی که توسط رهبر کبیر انقلاب بنیانگذاری شد دست بیگانگان را از کشور کوتاه کرد

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل ، نوبخت اژدری که به مناسبت سالگرد ارتحال رهبر کبیرانقلاب اسلامی سخن می گفت با اعلام مطلب افزود: قیام مردمی 15 خرداد 42 که به دنبال دستگیری حضرت امام صورت گرفت، با گسترش فرهنگ عاشورایی، سرانجام پس از 15 سال منجر به سقوط رژیم سلطنتی و قطع وابستگی کشور وتشکیل نظام جمهوری اسلامی شد.
وی افزود: ‏ واقعیت این است که محتوای سخنان امام درآن روز نه تنها دفاع از اسلام و روحانیت بود، بلکه خط مشی مبارزه و شعارهای محوری انقلاب اسلامی را برای مردم روشن و مشخص نمود.
اژدری گفت : حمایت ازمردم ومنافع آنان، با توجه به ایمان مردم به صداقت معظم له آنچنان بود که موجب تقویت روحیه وایجاد اعتماد بنفس درآنان درمقابله با رژیم خودکامه و حامیانش گردید.
نوبخت اژدری در ادامه سخنان خود افزود:رهبر کبیرانقلاب اسلامی به کشاورزی اهمیت بسیارزیادی قائل بودند و همواره در سخنان خود تاکید داشتند که در تامین نیازهای داخلی به محصولات اساسی و استراتژیک نباید وابسته به بیگانگان باشیم .
اژدری اظهار کرد که بنیانگذار جمهوری اسلامی راجع به دو طبقه از جامعه که اساس و بنای جامعه را تشکیل می دهد اشاره می کردند و آن دو دسته، کشاورزان و کارگران بودند. حضرت امام (ره) در این باره می فرماید: «در هر کشوری کارگر و کشاورز، اساس آن کشور هستند. اساس اقتصادی کشور بسته به کارگر و کشاورز است. بنیان گذار جمهوری اسلامی دلیل برتری کشاورزان را بر دیگر طبقات و علّت نافع بودن شغل آنها را نسبت به مشاغل دیگر، چنین بیان می فرمایند: که کشاورزی و دامداری از شغلهای انبیا است.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان در بخش دیگری از سخنان خود به مسئله بسیار مهم انتخابات پیش رو اشاره کرده وافزود : تولید کنندگان و بهره برداران و دست اندرکاران تولید و خودکفایی استان در انتخابات پیش رو، مسولیت خطیری برعهده دارند و با بصیرتی که از آنها سراغ داریم امیدواریم از این آزمون سرفراز بیرون بیایند و رئیس جمهور آینده با رأی قاطع و حضور حداکثری مردم بصیر و انقلابی عهده‌دار مسئولیت و تشکیل دولت جدید شود.
این مقام مسئول در ادامه سخنان خود افزود : رهبری توانمند مقام معظم رهبری بر کنترل آب های مرزی در شش استان کشور منجمله اردبیل تحول بسیار مهمی را در عرصه تولید و خودکفایی بخش کشاورزی استان اردبیل بوجود آورد .
در ادامه حجت الاسلام و المسلمین اکبر اسد علیزاده گفت: رهبر کبیر انقلاب اسلامی یکی از کاملترین نظامها را نظام جمهور اسلامی بر شمردند واظهار داشتند در این نظام حاکمیت مطلق از آن خداوند است و کسی حق حاکمیت و زورگویی برمردم را ندارد . در حالی که در حکومت پادشاهی تمامی دستورات قائم به شخص است و هرچه شخص تصمیم بگیرد همان است و هر اتفاقی هم که بیفتد این شخص پادشاه پاسخگو نیست به عبارت دیگر این نوع از حکومت نماد کاملی از دیکتاتوری محسوب می شود .
مدرس دانشگاه و حوزه علمیه قم درا دامه سخنان خود افزود : درقرآن کریم در سیزده آیه مبارکه حکومت پادشاهی را نقض نموده و این نوع از حکومت ها را نمونه بارزی از زورگویی و دیکتاری و فساد می داند . این نوع از حکومت ها عمدتا بسترهای لازم برای فساد در جامعه را مهیا می کنند زیرا اساسا ً به دنبال اجرای فرامین اسلام و قرآن نیستند.
پخش کلیپ های مناسبتی و مداحی و سوگواری از بخشهای مختلف این مراسم بود.
Print

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

x
پرداخت قبوض
دی ان ان