مدیر روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل : انتخاب اعضای اصلی کانون جهادگران استان
مدیر روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل :  انتخاب اعضای اصلی کانون جهادگران استان

چهارشنبه, 22 خرداد,1398

مدیر روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل : انتخاب اعضای اصلی کانون جهادگران استان

 به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل ، جاوید صحرائی  با اعلام این خبر افزود : انتخاب اعضای اصلی کانون جهادگران استان اردبیل به تاریخ 19 خرداد ماه در سالن اجتماعات این سازمان با حضور تعداد 240 نفر از اعضای این کانون برگزار شد .
این مقام مسئول در ادامه سخنان خود افزود: در این انتخابات حسن کریمی با 312 رای ، خیام بهرام زاده با 239 رای ، هوشنگ شاهدوست با 221 رای ، عیسی طهماسبی با 218 رای و علی محمودی با 212 رای بیشترین میزان آراء را به خود اختصاص دادند
صحرایی افزود: شجره طيبه جهاد سازندگي كه در 27 خرداد ماه 1385 طي فرماني توسط معمار بزرگ و بنيانگذار جمهوري اسلامي ايران غرس گرديد در طول 22 سال فعاليت خود توانست ثمرات ارزشمندي داشته باشد كه به يكي از معجزات جاويد انقلاب اسلامي تبديل و اخلاص ، ايثار و صداقت و روحيه خدمتگزاري جهادگران در پرتو دعاهاي حضرت امام ( رضوان الله تعالي عليه ) و پشتيباني مردم، فرهنگ جديدي از خدمت و تلاش را در عرصه خدمت رساني به مردم آفريد كه به(( فرهنگ و مديريت جهادي ))نام گرفت. اين فرهنگ توانست با ورود مولفه هاي جديدي در فرهنگ سنتي خدمت و مديريت مشارکتی  از مديريت اسلامي را به نمايش بگذارد. امید واریم که این کانون بتواند همچنان در عمل به  وظایف ذاتی خود که همانا حمایت از اقشار زحمتکش جهاد گران موفق باشد .  

روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل
20/3/98

 

Print

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

x
پرداخت قبوض
دی ان ان