مدیریت ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات

شنبه, 15 دی,1397

مدیریت ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات

شرح وظایف مدیریت ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات

1-اجرای امور مربوط به ارزیابی عملکرد و تهیه گزارشهای لازم از نتایج ارزیابی و ارائه آن به رئیس سازمان و سایر مراجع ذیربط.

۲-انجام بازرسی های لازم و تهیه گزارشات موردی و ادواری از عملکرد واحدهای سازمان و تجزیه و تحلیل آنها.

۳-دریافت شکایات حضوری و مکتوب مراجعین از واحدها و کارکنان سازمان و بررسی پیرامون صحت و سقم محور شکایات و اعلام پاسخ به شاکیان وجمع بندی آنها جهت تهیه گزارش های لازم .

۴-همکاری و تعامل با دستگاههای نظارتی و بازرسی در چارچوب ضوابط و مقررات

۵-بررسی میزان سلامت اداری و پیشگیری از مفاسد اداری و مبارزه با ارتشاء در سطح سازمان براساس مقررات مربوطه .

Print

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

x
پرداخت قبوض
دی ان ان