مشاور نظامی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی : دستیابی به امنیت غذایی در سایه برخورداری  ازروحیه بسیجی مدیران محقق می شود

مشاور نظامی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی : دستیابی به امنیت غذایی در سایه برخورداری  ازروحیه بسیجی مدیران محقق می شود

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل سردار غلام عسگر کریمیان که در آئین گرامیداشت هفته بسیج که در محل سالن اجتماعات سازمان جهاد کشاورزی استان با حضور رئیس سازمان جهاد کشاورزی و مسئولین   و دست اندرکاران بخش کشاورزی برگزار شده بود، با اعلام این مطلب افزود: افتخار بزرگ  کشور جمهوری اسلامی  در این است که در زیر سایه پر مهر ولایت و برخورداری از رهنمودهای داهیانه مقام معظم رهبری ( مدظله العالی )  در برابر استکبار جهانی ایستاده و پله های ترقی و پیشرفت را در تمامی زمینه های اقتصادی و نظامی طی می کند .
وی بیان داشت: خدمت در بخش کشاورزی که طلایه دار امنیت غذایی کشور است همانند شرکت در صف مقدس جبهه حق علیه باطل دارای کرامت و ارزش است . کشاورزی محور استقلال و سربلندی هرکشوری است و قطعا ً هرگونه ضعف و کاستی در این بخش خطرات جبران ناپذیری را به کشور تحمیل خواهد کرد .

سردار کریمیان در ادامه سخنان خود افزود: بسیجیان جان خود را در طبق اخلاص گذاشته اند و همیشه درمیدان مبارزه در صف اول قرار داشتند ولی آنچه که در این میان باید به آن توجه کرد مظلومیت آنان در عرصه نبرد است . انسانهای مخلصی که عاشقانه به ولایت پایبند هستند و در نهایت مظلومیت نیز به شهادت می رسند .
 وی گفت : تجربه نشان داده است که حتی در مدیریت های کلان کشوری نیز هرمسئولی که با روحیه بسیجی وارد عرصه خدمت رسانی به جامعه شده است قطعا ً موفق و سرافراز بوده است .
سردارکریمیان  با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری ( مدظله العالی ) که فرموده اند : بصیرت همانند چراغ روشنی در فضای غبار آلود است  افزود: بسیجیان با تاسی از فرمایش مقام معظم رهبری باید آگاهی و بصیرت نسبت به تمامی مسائل و مشکلات کشور داشته باشد.
وی بیان داشت: با پیروزی بزرگ ایران اسلامی در مقابل استکبار جهانی دشمن سودای تجریه ایران و تبدیل آن به چند کشور کوچک را در سرمی پروراند و بر این عقیده بود که ایران تجزیه شده بهتر از ایران متحد و یکپارچه است .
سردار در ادامه سخنان خود افزود: دشمن پس از انقلاب اسلامی جنگ تحمیلی را به راه انداخت و هدف دشمن از این جنگ جلوگیری از صدور انقلاب اسلامی به کشورهای مجاور و دیگر کشورهای جهان بود . اشتباه محاسباتی که دشمن دراین حمله مرتکب شد این بود که نقش نیروهای مردمی و بسیجی را نادیده گرفته بود دشمنی که ادعا داشت ظرف مدت یک هفته جمهوری اسلامی را ساقط خواهد کرد ولی با نیروی شهادت طلبانه بسیجیان و اطاعت محض آنان از رهبری داهیانه بنیانگذار انقلاب اسلامی نقشه آنان را نقش برآب کرد .
سردار درادامه سخنان خود گفت: دشمن پس از اینکه در طی هشت سال دفاع مقدس از رویارویی با ملت سرافراز و ولایی ایران اسلامی در مانده شد .در نهایت پستی و پلیدی، جنگ نرم را برمردم تحمیل کرد که جنگی بسیار زیر پوستی و نرم و خزنده تلقی می شود و رهبر فرزانه از آن بعنوان ناتوی فرهنگی علیه ایران تعبیر کردند ولی باز هم دشمنان در این جنگ فرهنگی و اعتقادی شکست خوردند  زیرا همیشه راهنمایی های داهیانه مقام مظعم رهبری ( مدظله العالی ) مانع پیروز دشمنان در این جنگ نرم شد .
سردار کریمیان اظهار داشت : در حال حاضر دشمن از جنگ ترکیبی یا به تعبیر دیگر از جنگ شناختی و ادراکی وارد عمل شده و میخواهد با ایجاد بحران هویت در نسل جوان افکارشان را به سمت دلخواه خود هدایت کند و در این راه از تمام ابزارهای رسانه ای استفاده می کند.


در ادامه مهندس نادر تقی زاده رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل نیز با اشاره به نقش بسیار موثر و کلیدی نیروهای بسیجی در طی هشت سال دفاع مقدس و خدمت در تمامی عرصه های اقتصادی و اجتماعی یاد آور شد که بسیجی لشکر مخلص خداست و تنها راه برون رفت از مشکلات جامعه برخورداری از روحیه مدیریتی بسیجی است زیرا تنها در سایه همین مدیریت بسیجی است که بستر لازم برای استقلال وآزادی کشور فراهم می شود .
این مقام مسئول افزود: ملتي مي تواند مقتدرانه عمل نمايد كه از حمايت مردمي قوي تر و حضور كمي و كيفي بيشتر مردم خود در زمينه هاي مختلف برخوردار باشد این نیروی مردمی همان نیروی بسیجی است .


لازم به توضیح است که در پایان این مراسم از چند نفر از بسیجیان فعال و توانمند سازمان جهاد کشاورزی  نیز تقدیر و قدردانی بعمل آمد .


روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل

 

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

ارسال شده: آذر 3, 1401,
نظرات: 0,
نویسنده: r_araj
کلمات کلیدی:
رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

x
پرداخت قبوض
دی ان ان