ظرفیت‌های کشاورزی وگردشگری اردبیل برای توسعه بکار گرفته شود

دوشنبه, 03 آبان,1400

ظرفیت‌های کشاورزی وگردشگری اردبیل برای توسعه بکار گرفته شود

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل  آیت‌الله رئیسی بیان کرد: این ظرفیت‌ها با استفاده از نظرات مسئولان استانی و کارشناسان احصا شده و برای توسعه استان در این بخش‌ها برنامه های کوتاه مدت و بلند مدت داریم.
وی اظهارکرد: امیدواریم با اجرای این برنامه‌ها کشاورزی ، گردشگری و صنایع تبدیلی در استان متحول شود.
آیت‌الله رئیسی اضافه کرد: ظرفیت‌های کشاورزی استان در بخش آب و خاک  به گونه‌ای است که در طول سال در منطقه می‌توان چندین بار اقدام به کشت و داشت کرد و بر این اساس استان اردبیل بواقع قطب کشاورزی است
رئیس‌جمهوری ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهدا ، جانبازان ، ایثارگران گفت: توفیقی برای بنده است که در آستانه ولادت پیامبر اکرم (ص) و امام صادق (ع) به استان اردبیل سفر کرده و در خدمت مسئولان و مردم بزرگوار، ولایتمدار و مقاوم اردبیل برسیم.
وی افزود: به مقام سه هزار شهید استان درود می‌فرستم ، جایگاه اردبیل همواره به عنوان نقطه ایجاد اتحاد و انسجام ملی در ایران اسلامی شناخته شده و نقش بسیاری در توسعه فرهنگ شیعی داشته و چهره‌های فرهیخته بسیار ارزنده‌ای تقدیم جهان اسلام و بشریت کرده است.
رئیس‌جمهوری  بیان کرد: برای بنده توفیق بسیاری است که در جمع مردم اردبیل هستم اما عذرخواهی می کنم که امکان دیدار  و حضور در جمع آنها به دلیل شرایط کرونایی نیست و تنها با برخی از نمایندگان مردمی دیدار خواهم داشت.
به گزارش ایرنا، آیت‌الله رئیسی در جریان سفر هشتم استانی از برخی پروژه‌ها و توانمندی‌های اقتصادی شهرستان پارس‌آباد مغان و اردبیل بازدید کرده و دیداری با نمایندگان اقشار مختلف مردم خواهد داشت.
همچنین جلسه شورای اداری استان اردبیل نیز با حضور رئیس‌جمهوری برگزار شده و وزرای اعزامی به شهرستان‌های مختلف استان گزارش خود را از مسایل و مشکلات مناطق مورد بازدید خود ارائه خواهند کرد.
رئیس‌جمهوری را در این سفر معاونان و تعدادی از وزرای دولت همراهی می‌کنند.
وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری،  وزیر راه و شهرسازی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، وزیر جهاد کشاورزی، وزیر نیرو، وزیر تعاون و رفاه اجتماعی، وزیر اقتصاد، معاون توسعه روستایی و مناطق محروم معاون اول رییس‌جمهوری، رئیس سازمان برنامه و بودجه در این سفر به نمایندگی از دولت با مردم شهرستان‌های مختلف استان دیدار و در جریان مسایل و مشکلات آنها قرار خواهند گرفت.

 

Print

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

x
پرداخت قبوض
دی ان ان