رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل:حضور حداکثری تولید کنندگان و بهره برداران در پای صندوقهای رای حقیقت انکارناپذیر است

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل:حضور حداکثری تولید کنندگان و بهره برداران در پای صندوقهای رای حقیقت انکارناپذیر است
به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل نوبخت اژدری با اعلام این مطلب افزود: یکی از مولفه های شاخص و اساسی نظام مقدس جمهوری اسلامی اصل جمهوریت و اعتقاد راسخ به آرای عمومی برای تعیین سرنوشت کشور اسلامی است . دشمنان اسلام ماهها قبل از شروع انتخابات تمامی سعی و تلاش خود را بکاربسته اند تا انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان را کم اهمیت و کم ارزش جلوه دهند و از حضور حماسی و میلیونی مردم ولایت مدار ایران اسلامی در پای صندوقهای رای بکاهند و جوانان را از شرکت در انتخابات دلسرد کنند.
این مقام مسئول افزود: دشمن پست و زبون چون قدرت رویا رویی با نیروهای مسلح را ندارد اقدام به بمب گذاری های کور و شهادت مردم عادی کوچه و خیابان می کند تا کشور را ناامن کند . ولی عزم راسخ ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی این است که مشارکت حداکثری و فراگیر در انتخابات داشته باشند تا بدینوسیله دشمنان انقلاب شکوهمند اسلامی بدانند مردم ولایت مدار و فهمیده همیشه در پای صندوقهای رای حاضر هستند .
اژدری افزود: جوانان سرمایه های قدرتمند کشورمان هستند که دشمن نیز سرمایه گذاری های هنگفتی را از طریق رسانه های معاند و شبکه های اجتماعی و مجازی به راه انداخته است تا از حضورآنان درانتخابات بکاهد ولی تجریه 45 سال انقلاب شکوهمند ایران اسلامی نشان داده است که همین جوانان و رای اولی ها بیشترین میزان مشارکت را در انتخابات مختلف داشته اند .
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل در ادامه سخنان خود افزود : هیچ یک از پرسنل این سازمان در وقت اداری و با استفاده از امکانات و دستگاههای دولتی حق تبلیغ بر له و یا علیه هیچ کاندیدایی را ندارند ولی تبلیغ و تلاش آنان در غیر وقت اداری و با استفاده از امکانات شخصی باعث افزایش میزان مشارکت در انتخابات می شود که هیچ منع قانونی ندارد .
اژدری در ادامه سخنان خود افزود: وظیفه سازمان جهاد کشاورزی خدمت رسانی موثر و توانمند به 120 هزار خانوار روستایی است . شمارش صندوقهای رای طی 45 سال از حیات طیبه انقلاب اسلامی به وضوح نشان داده است که روستائیان تلاشگرو کشاورزان و تولید کنندگان بیشترین میزان مشارکت را در پای صندوقهای رای دارند . آمار موثق نشان می دهد وقتی صندوق رای به روستایی می رود بیش از 97 درصد از کشاورزان و بهره برداران مشارکت می کنند وتنها تعداد انگشت شماری موفق به رای دادن نمی شوند که به دلیل حضور نداشتن در روستا و یا بیماری و عدم توانایی فیزیکی حرکت به سوی صندوقهای رای بوده است .
این مقام مسئول افزود: همه ما می بایست مراقب فضای مجازی باشیم و اجازه ندهیم دشمنان با استفاده از ظرفیت این بخش ذهن و فکر جوانان را به انتخابات دلسرد کنند. با استفاده از این فضای مجازی می بایست دستاوردهای انقلاب شکوهمند ایران اسلامی به نسل جوان تبیین شود .

روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

ارسال شده: بهمن 24, 1402,
نظرات: 0,
نویسنده: r_araj
کلمات کلیدی:
رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

x
پرداخت قبوض
دی ان ان