برگزاری جلسه شورای هماهنگی سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل

برگزاری جلسه شورای هماهنگی  سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل
به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی اردبیل در این جلسه رئیس سازمان ضمن تقدیر و تشکر از کلیه پرسنل زحمت کش سازمان که جهادگرانه و با دست خالی در جهت تامین امنیت غذایی تلاش می کنند،افزود : در سایه این تلاش های بی دریغ ، سازمان جهاد کشاورزی استان در رتبه بندی بین کلیه سازمانهای کشور با در نظر گرفتن کلیه آیتم های ارزیابی رتبه ۵ کشوری را کسب کرد و در بسیاری از شاخص ها ازجمله در ۱۵ واحد تخصصی حایز رتبه برتر کشوری شد.
اژدری افزود: کسب رتبه برتر استانی جشنواره شهید رجایی وهمچنین رتبه های برتر شهرک های کشاورزی و گلخانه ای، ارزیابی عملکرد واحد ترویج، یگان حفاظت ، مرکز تحقیقات، خدماتی حمایتی کشاورزی و... از جمله این واحد ها هستند.
اژدری بر برنامه ریزی و الویت بندی کارها در سال جدید تاکید کرد و از مدیران شهرستان خواست که برنامه های کاری را طبق تقویم زمانی به سازمان اعلام نمایند.
وی ضمن تبریک فرا رسیدن عید نوروز و ماه رمضان از معاونت توسعه بازرگانی خواست که در تامین و توزیع کالاهای اساسی اهتمام لازم را داشته باشد و همچنین از واحد بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی سازمان نیز خواستار نظرت جدی و دقیق بر بازار و جلوگیری از احتکار و گرانفروشی شد.

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

ارسال شده: اسفند 21, 1402,
نظرات: 0,
نویسنده: r_araj
کلمات کلیدی:
رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

x
پرداخت قبوض
دی ان ان