
شرح وظایف مدیریت امور اداری:
-برنامهریزی و نظارت بر امور استخدام، بازنشستگی، نقلوانتقال كاركنان، ارتقاء شغلی، قوانین و مقررات اداری
-برنامهریزی و نظارت بر حسن جریان كلیه امور واحدهای تحت مسئولیت.
-سازماندهی فعالیتهای مرتبط و تقسیمکار، تعیین وظایف و حدود مسئولیتها و اختیارات واحدهای تحت سرپرستی.
-ارائه دستورالعملها و ضوابط مربوطه جهت اجرا.
-شركت در کمیسیونها، سمینارها، کمیتهها و جلسات مختلف و تهیه گزارشها لازم جهت استحضار مقام مافوق.
-تشریکمساعی با واحدهای ذیربط در تنظیم آئیننامه، بخشنامه و...
-اجرای خطمشی تعیینشده و اتخاذ تدابیر لازم بهمنظور حسن انجام هدفهای موردنظر.
-پیشبینی احتیاجات پرسنلی سازمان متبوع و اقدام در مورد تأمین احتیاجات مرتبط.
-اتخاذ تدابیر لازم بهمنظور پیشرفت و بهبود امور جاری.





