زیر مجموعه های مدیریت هماهنگی و ترویج :

اداره پشتیبانی شبکه ترویج

اداره هماهنگی ترویج

اداره اموزش بهره برداران

اداره رسانه های آموزشی

شرح وظایف مديريت ترويج كشاورزی

1- بهبود روش های موجود و انتقال یافته های جدید تحقیقی و آموزش روش ها و تکنولوژی های جدید كشاورزی

2- برنامه ريزی و اجرای طرح های ترويجی در زمينه توليد محصولات سالم و ارگانيك

3- ترویج بهینه سازی مصرف سوخت مرغداری ها و بخش های وابسته

4- ايجاد و اجرای طرح های مرتبط بين تحقيق ترويج و اجرا و بهره بردار

5- برنامه ريزی آموزش برای تربيت نيروی انسانی ماهر و نيمه ماهر بخش كشاورزی

6- نظارت و حمايت از عاملين ترويجی با تاكيد بر كشاورزان خبره ، تسهيل گران روستايی ، مددكاران ترويجی ، شركت های خدمات مشاوره ای ، مراكز جهادكشاورزی

7- برنامه ريزی ترويج و انتقال يافته های تحقیقاتی به بهره برداران بخش كشاورزی

8- حمايت از گسترش ترويج خصوصی و خصوصی سازی در ترويج

9- انتخاب ، معرفی و حمايت از بهره برداران ، توليدكنندگان نمونه بخش كشاورزی ، روستايی و عشايری

10- تهيه و تدوين برنامه جامع ترويج كشاورزی با مشاركت بخش های اجرايی و تحقيقاتی

11- برنامه ريزی و مديريت جشنواره ها ، نمايشگاه ها و کارگاه های آموزشی ، علمی و تخصصی

12- نظارت و ارزيابی عملكرد فعاليت های مرتبط در سطح استان

13- برنامه ريزي ، پشتيبانی ، توسعه و تجهيز شبكه ترويجی متناسب با نياز بخش كشاورزی در سطح استان

14- نيازسنجی ، جذب و بكارگيری سربازان سازندگی ، آموزشگران ، كارشناسان و ساير عاملين ترويج

15- ساماندهی ، حمايت و پشتيبانی فضاها و امكانات آموزشی ترويجی

16- اجرای و طراحی سيستم ارتباطی مناسب با استفاده از تكنولوژی های نوين برای تقويت در راستای تعامل عناصر شبكه ترويج و تشكل های كشاورزی

17- برنامه ريزی و مديريت توليد رسانه های آموزشی و ترويجی

18- پيگيری تهيه و پخش برنامه های راديويی و تلويريونی مرتبط با بخش كشاورزی و توسعه روستايی

19- ساماندهی مشاغل و صنوف بخش كشاورزی از طريق اجرای قانون نظام صنفی بخش كشاورزی

20- برنامه ريزی و زمينه سازی برای ايجاد و حمايت موسسات مالی و اعتباری خرد ويژه زنان روستايی

21- اجرای طرح های بسيج سازندگی به منظور جلب مشاركت كشاورزان جوان در امر توسعه كشاورزی

22- تشكيل و راه اندازی شركت های خدمات مشاوره ای به منظور بكارگيری نيروهای متخصص و جوان برای اجرای طرح های اجرايی و ترويجی و انجام خدمات مشاوره ای به منظور واگذاری امور تصدیگری بخش دولتی

23- ايجاد ارتباط و تعامل با مجامع علمی و تحقيقاتی و دانشكده های كشاورزی از طريق دفاتر ارتباطی

24- ايجاد و راه اندازی تشكل های توليدی ويژه زنان روستايی

پرداخت قبوض
دی ان ان