شرح وظایف مدیر توسعه بازرگانی
- مشارکت در تدوین برنامه راهبردی تنظیم بازار محصولات و نهاده های کشاورزی با وزارت متبوع
- تدوین برنامه عملیاتی مدیریت تنظیم بازار محصولات و نهاده های کشاورزی در سطح استان
- پیگیری اجرای برنامه عملیاتی مدیریت تنظیم بازار و نظارت بر حسن اجرا
- نظارت بر اجرای قوانین، مقررات و دستورالعملهای تنظیم بازار محصولات و نهاده های کشاورزی در سطح استان
- هماهنگی واحدهای درون و برون سازمانی درگیر در فرایند تنظیم بازار در جهت دستیابی به اهداف
- همکاری و مشارکت در تهیه، تدوین ضوابط و مقررات بازرگانی داخلی و خارجی محصولات کشاورزی با وزارت متبوع
- پیگیری ارزیابی اثربخشی برنامه ها و طرح های اجرا شده در سطح استان
- ارزیابی عملکرد کارکنان تنظیم بازار
- نظارت بر فرایند توزیع نهاده های تولید دامی و کشاورزی
شرح وظایف معاون مدیر توسعه بازرگانی
- همکاری و مشارکت در تدوین برنامه راهبردی تنظیم بازار محصولات و نهاده های کشاورزی با وزارت متبوع
- همکاری در تدوین برنامه عملیاتی مدیریت تنظیم بازار محصولات و نهاده های کشاورزی در سطح استان
- پیگیری اجرای برنامه عملیاتی مدیریت تنظیم بازار و نظارت بر حسن اجرا
- نظارت بر اجرای قوانین، مقررات و دستورالعملهای تنظیم بازار محصولات و نهاده های کشاورزی در سطح استان
- همکاری در هماهنگی واحدهای درون و برون سازمانی درگیر در فرایند تنظیم بازار در جهت دستیابی به اهداف
- همکاری در ارزیابی اثربخشی برنامه ها و طرح های اجرا شده در سطح استان
- همکاری با مدیر در فرایند ارزیابی عملکرد کارکنان تنظیم بازار
- همکاری با صادرکنندگان محصولات کشاورزی در جهت افزایش صادرات محصولات