
شرح وظایف اداره آمار و برنامه ریزی
1- جمع آوری آمار و اطلاعات اداره های مدیریت و ارایه آن به سازمان امور اراضی کشور به صورت ماهیانه یا فصلی
2- انعکاس اخبار به مدیریت روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان جهت انعکاس در رسانه های گروهی
3- پاسخگوئی استعلام های آماری به دستگاه ها و سازمان ها و اداره های مختلف
4- ورود کلیه اطلاعات و آمار در بانک اطلاعات اراضی
5- به روز نمودن سایت اینترنتی مدیریت امور اراضی
6- پیگیری امور مربوط به اعتبارات و همکاری با معاونت محترم برنامه ریزی و اموراقتصادی سازمان جهاد کشاورزی در ارتباط با توزیع شهرستانی اعتبارات استانی
7- پیگیری اعتبارات ملی از طریق سازمان امور اراضی کشور و هزینه آن در بخش های مختلف
8- نظارت بر اسکن پرونده های مدیریت امور اراضی
9- همکاری با صدا و سیمای مرکز اردبیل جهت ساخت فیلم های مستند از عملکرد مدیریت امور اراضی
10- برنامه نویسی و نظارت بر اتوماسیون و سیستم های کامپیوتری مدیریت
11- پیگیری تخصیص های شهرستان ها و مدیریت امور اراضی