بیانیه سطح توافق نامه

بدینوسیله توافق نامه سطح خدمات تارنمای سازمان جهادکشاورزی استان اردبیل را به اطلاع میرساند:

    تارنمای سازمان جهادکشاورزی امکان ثبت و پیگیری درخواست های انتقادات، پیشنهادات، شکایات، نظرها و مشارکت مردمی را برای شما مراجعین گرامی فراهم نموده است.

     در قسمت «ارتباطات مردمی» علاوه بر ارائه اطلاعات تماس بخشهای تخصصی و دفاتر، برنامه مسئولین برای دیدارهای مردمی و نیز بخش پرسش های متداول جهت رفاه حال ارباب رجوعان قرار داده شده است .

      به محض ثبت پیام یا درخواست، و ایجاد کد پیگیری، سعی می گردد در کوتاهترین زمان ممکن نتیجه پیگیری درخواست مطرح شده به متقاضی اعلام و در صورت لزوم درخواست مراجعه حضوری گردد.

     تارنمای سازمان جهادکشاورزی بر مبنای پایداری زیر ساخت های ارتباطی بصورت تمام وقت در دسترس متقاضیان گرامی بوده و در صورت بروز هرگونه اشکال و نقص فنی، به متقاضیان اطلاع رسانی خواهد گردید.

      زمان از دسترس خارج شدن تارنمای سازمان جهادکشاورزی از قبل اطلاع رسانی خواهد شد.

      تارنمای سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل به صورت تمام وقت در دسترس متقاضیان گرامی بوده و در صورت بروز هرگونه اشکال و نقص فنی، به متقاضیان اطلاع رسانی خواهد گردید.

پرداخت قبوض
دی ان ان