ایفای نقش مدیریت بازاریابی شرکت خدمات حمایتی کشاورزی در حمایت از کود های تولیدی داخل کشور

شنبه, 17 آذر,1403

ایفای نقش مدیریت بازاریابی شرکت خدمات حمایتی کشاورزی در حمایت از کود های تولیدی داخل کشور

به گزارش رابط روابط عمومی مدیریت بازاریابی و فروش

محمد مهدی سعیدی مدیر بازاریابی و فروش شرکت خدمات حمایتی کشاورزی در حضور جمعی  از تولید کنندگان حاضر در همایش بازاریابی کود گفت :بازاریابی کود، به ویژه در زمینه کودهای شیمیایی و ریزمغذی، شامل استراتژی‌ها و تاکتیک‌هایی است که برای ترویج و فروش این محصولات به کشاورزان و شرکت‌های کشاورزی به کار گرفته می‌شود.ایشان در ادامه به اهمیت شناخت بازار اشاره کرد و افزود : مهم است که شرکت‌های تولیدکننده کود تحقیقات بازار انجام دهند تا نیازهای خاص کشاورزان در مناطق مختلف را بشناسند. این شامل شناخت نوع محصولات کشاورزی کشت‌شده، شرایط خاک، و چالش‌های محلی می‌شود.سعیدی در آخر  تولید کنندگان طرف تفاهم نامه با شرکت خدمات حمایتی کشاورزی را به ارائه پشتیبانی فنی و خدمات پس از فروش  توصیه کرد که  می‌تواند رضایت  کارگزاران و وفاداری آنها به برند را افزایش دهد.

Print

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

x
پرداخت قبوض
دی ان ان