فرایند دریافت اسناد مناقصه عمومی یک مرحله ای خریدتجهیزات، نصب و راه اندازی آسانسور در ستاد شرکت خدمات حمایتی کشاورزی
فرایند دریافت اسناد مناقصه عمومی یک مرحله ای خریدتجهیزات، نصب و راه اندازی آسانسور در ستاد شرکت خدمات حمایتی کشاورزی

ﺳﻪشنبه, 13 تیر,1402

فرایند دریافت اسناد مناقصه عمومی یک مرحله ای خریدتجهیزات، نصب و راه اندازی آسانسور در ستاد شرکت خدمات حمایتی کشاورزی

نصب و راه اندازی

به گزارش روابط عمومی کمیسیون معاملات شرکت خدمات حمایتی کشاورزی

 فرآیند دریافت اسناد مناقصه عمومی یک مرحله ای خرید تجهیزات، نصب و راه اندازی دو دستگاه آسانسور ستاد شرکت خدمات حمایتی کشاورزی (دفتر مرکزی) ، توسط شرکتهای متقاضی، از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت، از روزچهارشنبه، سی و یکم خرداد ماه  سال جاری شروع و تا ساعت 19 روز یکشنبه، چهارم تیر ماه به اتمام رسید.

مناقصه یاد شده در روز سه شنبه، بیستم تیر ماه سال جاری،ساعت 14 با حضور اعضاء محترم کمیسیون معاملات ستاد شرکت خدمات حمایتی کشاورزی، در دفتر مرکزی برگزار خواهد شد.

Print

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

x
پرداخت قبوض
دی ان ان